• شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98031104509
  • خبرنگار : 30054

معرفی محصولات پاناسونیک

معرفی محصولات پاناسونیک

پاناسونیک از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای دنیاست که محصولات متنوع و زیادی را تولید و به سراسر دنیا صادر می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام شرکت ایده آل گستر، این مجموعه نمایندگی پاناسونیک در ایران است که بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش، تعمیرات و نصب محصولات مخابراتی- امنیتی این برند دارد. در ادامه قصد داریم چند مورد از محصولات عرضه‌شده در این مرکز مجاز را به شما معرفی کنیم:

فکس پاناسونیک

فکس دستگاهی است که از طریق اتصال به خط تلفن می‌تواند امکان ارسال و دریافت نامه‌های اداری را فراهم کند. مکانیزم این کار بدین گونه است که ابتدا کاغذی که می‌خواهید فکس کنید را وارد دستگاه مبدا می‌کنید. دستگاه فکس کاغذ را اسکن می‌کند و نوشته‌ها را به کدهایی تبدیل می‌کند که از طریق خط تلفن قابل‌ارسال است. در آن‌سوی خط، فکس مقصد سیگنال‌های دریافتی را به نوشته تبدیل می‌کند و با گذاشتن کاغذ در آن نوشته‌ها روی کاغذ چاپ می‌شوند.

دستگاه‌های فکس در سه نوع لیزری، کاربنی و حرارتی در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز کاربر، نوع آن مشخص می‌شود. بیشتر دستگاه‌های فکس، چند کاره هستند و علاوه بر ارسال نامه‌های اداری، مجهز به قابلیت پرینت، اسکن و کپی نیز هستند. همچنین اکثر دستگاه‌های فکس مجهز به یک گوشی تلفن هستند که می‌توان از طریق آن تماس‌های تلفنی را نیز برقرار کرد.

تلفن پاناسونیک

تلفن دستگاهی است که از دیرباز تا به امروز از مهم‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های ارتباط از راه دور بوده است. امکان انتقال صدا از طریق تلفن تا فرسنگ‌ها فاصله هم امکان‌پذیر است. تلفن‌های امروزی اما امکاناتی فراتر از انتقال صدا دارند. تلفن‌ها در دو نوع رومیزی و بی‌سیم در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود.

از امکانات مهم تلفن‌های امروزی می‌توان به قابلیت منشی تلفنی، کالرآیدی گویا، حالت شب، حالت اکو، روم مانیتورینگ، قابلیت Link-To-Cell، کال بلاک، تکنولوژی DECT ۶.۰ و … اشاره کرد که هر کدام از این قابلیت‌ها می‌تواند مدیریت تماس‌ها و پاسخ دادن به آن‌ها را برای کاربران آسان‌تر کند.

دوربین مداربسته پاناسونیک

دوربین مداربسته به‌تمامی دوربین‌هایی گفته می‌شود که در جای خود ثابت هستند و تصاویر را به یک یا چند محل دیگر ارسال می‌کنند. دوربین‌های مداربسته عموماً برای نظارت بر اماکن داخلی یا خارجی به کار گرفته می‌شوند و با توجه به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. دوربین‌های مداربسته به‌صورت کلی به دودسته آنالوگ و شبکه تقسیم می‌شوند.

دوربین‌های مداربسته معمولاً از تجهیزات مشابهی ساخته می‌شوند و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که به‌راحتی نصب و راه‌اندازی می‌شوند. خصوصیات و کیفیت دوربین مداربسته، مهم‌ترین نقش را در بالا بردن کیفیت تصویر در کل سیستم حفاظت تصویری بر عهده دارد.

ویدئوپروژکتور پاناسونیک

ویدئوپروژکتور دستگاهی است که با دریافت سیگنال ویدئویی، تصویر مربوطه را از طریق لنز روی صفحه‌نمایش پروژکتور می‌اندازد. صفحه‌نمایش می‌تواند پرده و یا دیوار سفید باشد. امروزه در رده‌های درس، کارگاه‌ها، سایت‌های کامپیوتر، مراکز علمی و آموزشی و دانشگاه‌ها، مراکز دولتی، تحقیقاتی و پژوهشی، مراکز نظامی و عملیاتی، تجارت و دموی محصولات و خدمات، تفریحات و سرگرمی و نیز منازل (سینمای خانگی) از ویدئوپروژکتور استفاده می‌کنند. هدف اصلی اختراع دستگاه ویدئوپروژکتور ایجاد تصاویری در ابعاد بزرگ برای مشاهده آن توسط افرادی زیاد در یک مکان بوده است.

پاناسونیک از معروف‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های ویدئوپروژکتور است که مدل‌های مختلف و متنوعی از آن را طراحی کرده که هر کدام برای کاربردی خاص می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. فاکتورهای مهمی در انتخاب پروژکتورها وجود دارد که برای انتخاب مدل مناسب باید مورد بررسی قرار داد: شدت روشنایی، رزولوشن، کنتراست، عمرلامپ، نوع لنز، فاصله کانونی، تکنولوژی تصویر، کنترل راه دور و اتصالات ورودی و خروجی.

برای خرید محصولات پاناسونیک می‌توانید به آدرس خیابان مطهری خیابان فجر کوچه ماگنولیا پلاک ۱۱ مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به وب‌سایت idehal.org مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha