• یکشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98031205221
  • خبرنگار : 71560

بی‌مقدار: یکی از توصیه‌های امام(ره) برای تحقق اهداف انقلاب «وحدت کلمه» بود

بی‌مقدار: یکی از توصیه‌های امام(ره) برای تحقق اهداف انقلاب «وحدت کلمه» بود

نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) تاکید داشتند که «وحدت کلمه» از هر سلاحی قوی‌تر است، گفت: امام (ره) واقعاً به اصل وحدت کلمه عمل می‌کردند و هر وقت فردی از هر ارگان و مقامی که قصد داشت این وحدت را از بین ببرد با آن برخورد می‌کردند.

شهاب الدین بی‌مقدار در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین توصیه امام خمینی (ره) برای تحقق اهداف انقلاب که شرایط امروز ایجاب می‌کند جدی تر دنبال شود، بیان کرد: امام خمینی (ره) همواره بر وحدت کلمه تاکید داشتند، امام (ره) تاکید داشتند که از هر سلاحی قوی‌تر، وحدت کلمه در جامعه است. وحدت کلمه نیز به زور ایجاد نخواهد شد بلکه باید کاری کنیم که قلب‌ها به هم نزدیک شود و بحث خودی و غیر خودی را از میان ببریم.

وی در ادامه اظهار کرد: باید برای تحقق وحدت کلمه که یکی از توصیه‌های امام (ره) برای رسیدن به اهداف انقلاب است به نظرات مردم توجه کنیم. امام واقعاً به اصل وحدت کلمه عمل می‌کردند. هر وقت فردی از هر ارگان و مقامی که قصد داشت این وحدت را از بین ببرد با آن برخورد می‌کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: وحدت کلمه امروز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را برطرف کند. امام (ره) عمق این موضوع را درک کرده بودند که چگونه می‌توان با وحدت کلمه به دنیا پاسخ داد.

وی ادامه داد: امام (ره) همیشه بر رعایت حقوق مردم تاکید داشتند. اما امروز عده‌ای عزیزتر و عده‌ای ذلیل‌تر هستند. عده‌ای کلاً کنار گذاشته شده و به نظر آنها نیز توجهی نمی‌شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه درباره اینکه چه کسانی از به فراموشی سپردن دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و یا تحریف این دیدگاه‌ها سود می برند؟ تاکید کرد: افرادی که از تحریم و اختلاف سود می‌برند به دنبال تحریف و به فراموشی سپردن توصیه‌های امام (ره) هستند.

بی‌مقدار در پاسخ به اینکه احیاء و ترویج دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) بر عهده چه کسانی است و سکوت این افراد چه خطراتی به دنبال خواهد داشت؟ گفت: مقام معظم رهبری، ائمه جمعه و علما و بخش‌هایی نظیر شورای نگهبان وظیفه اصلی احیا و ترویج دیدگاه‌های حضرت امام (ره)را برعهده دارند.

وی در ادامه ابراز عقیده کرد: برخی ارگان‌ها که امروز مسئولیت در کشور دارند به دیدگاه‌های حضرت امام بی توجه هستند. ما باید مسئولیت حرف‌ها و دستورات و اقداماتی را که انجام می‌دهیم بپذیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha