• یکشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 98031205306
  • خبرنگار : 71415

سفر خانواده ترامپ به لندن از نگاهی دیگر

سفر خانواده ترامپ به لندن از نگاهی دیگر

شاید ترامپ در سفرش به لندن بالاخره به یکی از آرزوهای خود برسد؛ کشیدن حصار. البته این بار در اطراف محل اقامت او در منزل سفیر. اما حضور فرزندانش همراه با خانواده‌هایشان در یکی از لوکس‌ترین و گرانترین هتل‌های لندن، استقرار 10 هزار نیروی امنیتی و ضیافت ملکه برای ترامپ و همسرش بخشی از برنامه سفر دهها میلیون پوندی رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل یک حصار فولادی در اطراف اقامتگاه سفیر آمریکا در پارک ریجنس در لندن در آستانه ورود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کشیده شده است.

بخش‌هایی از این پارک در آستانه ورود ترامپ با هواپیمای مخصوص‌اش به شهر لندن مسدود شده و تا عزیمت او به ایرلند و فرانسه مسدود باقی می‌ماند.

یک حصار فولادی هشت فوتی موقت در مسیر میان این اقامتگاه مشهور به وینفیلد هوس و مسجد مرکزی لندن برقرار شده است.

انتظار می‌رود که هزاران معترض در پایتخت برای تظاهرات علیه این سفر ترامپ به خیابان‌ها بیایند. مقام‌ها مشغول تدارک یک عملیات امنیتی و پلیسی بزرگ برای این سفر رسمی جنجالی بوده‌اند و پلیس لندن اعلام کرده که یک تیم فرماندهی بسیار باتجربه را برای رهبری این عملیات در نظر گرفته و خودش را برای مدیریت این سفر ترامپ و اعتراضات مربوط به آن آماده می‌کند.

سال گذشته میلادی حدود ۱۰ هزار افسر پلیس برای سفر ترامپ به بریتانیا به کار گرفته شدند و تقریباً هر نیروی امنیتی در این کشور کارکنانش را برای پشتیبانی از عملیات امنیتی فراخواند.

پلیس لندن همچنین اعلام کرده که با سازماندهندگان جنبش اعتراضی «با همدیگر علیه ترامپ» که قصد تجمع در چهارم ژوئن در میدان ترافلگار را دارند دیدار کرده است. در عین حال تدابیر امنیتی برای مراسم ملی یادبود هفتادوپنجمین سالگرد عملیات دی دی در جنگ جهانی دوم افزایش یافته است و در این مراسم چهره‌های بین‌المللی از جمله ملکه انگلیس و ترامپ شرکت خواهند کرد.

عامه مردم از تماشای این مراسم منع شده‌اند و یک حصار محکم دولایه در اطراف محل مراسم در پرتس موس کشیده خواهد شد.

امسال حدود ۱۰ هزار افسر پلیس در این سفر سه روزه به کار گرفته خواهند شد که هزینه آن از جیب مالیات دهندگان ۱۸ میلیون پوند خواهد بود.

دیلی میل همچنین گزارش داده که خانواده ترامپ کل طبقه یک هتل مجلل پنج ستاره در شهر لندن با هزینه شبی ۲۲ هزار پوند را برای سفر رسمی او رزرو کرده‌اند تا چهار فرزند رئیس جمهور آمریکا در این هتل اقامت کنند؛ خود ترامپ و همسرش در اقامتگاه سفیر آمریکا در لندن می‌مانند.

به غیر از ترامپ و همسرش دیگر اعضای خانواده ترامپ در این هتل پنج ستاره به نام هتل کورینتیا در وست مینستر اقامت خواهند کرد.

دونالد جونیور، اریک، ایوانکا و تیفانی فرزندان ترامپ قرار است در این هتل مجلل که هزینه هر شب پنت هاوس رویال آن ۲۲ هزار پوند (۲۷ هزار دلار) بوده و چهار اتاق خواب دارد، حضور پیدا کنند. این هتل امکانات و خدمات گران قیمت و گسترده‌ای داشته از جمله در هر چهار طبقه آن استخرهای آب گرم بزرگ وجود دارد و سال گذشته شبکه بی‌بی‌سی در دو بخش یک مستند درباره این هتل به عنوان هتلی برای سوپرثروتمندها و مشهورها پخش کرد.

از جمله خدماتی که این هتل دارد خدمات ماساژ و مراقبت‌های بدن و همچنین خدمات ورزش با مربی مخصوص چند بازیگر هالیوود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha