• چهارشنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98031506544
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به بیانات رهبری در 14 خرداد98

خالدی: مهم‌ترین گام در تقویت روحیه مقاومت رفع مشکلات مردم است

خالدی: مهم‌ترین گام در تقویت روحیه مقاومت رفع مشکلات مردم است

نماینده مردم لردگان در مجلس با اشاره به این‌که «تقویت روحیه مقاومت و تکیه بر ظرفیت‌های داخل بهترین راه در شرایط کنونی است»، گفت: هر سیستمی که بخواهد در برابر یک تهدید یا تحریم حتی جنگ بایستد در گام اول نیاز به همراهی مردم دارد هر سه قوه باید شرایط روز مردم را درک کنند و با برنامه ریزی به سمت حل مشکلات مردم و تقویت همراهی و اعتماد آنها پیش بروند.

محمد خالدی سردشتی در گفت‌و گو با ایسنا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پشتوانه عقلانی و منطقی برای انتخاب مسیر مقاومت در شرایط کنونی بیان کرد: از روزی که مردم انقلاب کردند و انقلاب پیروز شد و به رسمیت رسید جمهوری اسلامی تحت فشار است. از سال ۹۱ نیز شدت این تحریم‌ها افزایش یافته است. دشمن نیز به دنبال تسلیم شدن ماست.

وی اظهار کرد: در شرایط امروز با توجه به این‌که «با خروج آمریکا از برجام تقریباً برجام وتو شده و کشورهای اروپایی عملاً کاری برای ما انجام نداده‌اند، تقویت روحیه مقاومت و تکیه بر ظرفیت‌های داخل بهترین راه پیش روی کشور است. امروز ما شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و اگر هم بحث مذاکره‌ای مطرح شود قطعاً دشمنان با توجه به وضعیت ما دست بالا را پیش خواهند کشید و بر روی مسائل استراتژیک و برنامه‌های هسته‌ای و موشکی ما خواهند گذاشت؛ فلذا با مذاکره نمی‌توانیم راه به جایی ببریم.

وی با اشاره به عوامل مؤثر در تقویت روحیه مقاومت در مردم و مسئولان بیان کرد: مهم‌ترین گام در تقویت روحیه مقاومت همراهی مردم با نظام است. هر سیستمی بخواهد در برابر یک تهدید یا تحریم حتی جنگ بایستد در گام اول نیاز به همراهی مردم دارد.

نماینده مردم لردگان در مجلس تاکید کرد: هر سه قوه باید شرایط روز مردم را درک کنند و با برنامه ریزی به سمت حل مشکلات مردم و تقویت همراهی و اعتماد آن‌ها پیش بروند. ما ظرفیت‌های خاموش زیادی در کشور داریم که به آنان توجه نکرده ایم. باید زندگی مردم را با توان داخلی تأمین کنیم.

وی با اشاره به نقش مسئولان در تقویت روحیه مقاومت در کشور بیان کرد: مسئولان باید از اختلافات سیاسی که اکثراً نیز به زندگی و معیشت مردم صدمه می‌زند فاصله گرفته و دست به دست هم داده و با همراهی مردم در برابر دشمنان مقاومت کنند. زمانی که عملکرد مجلس و دولت به سمت حل مشکلات مردم برود قطعاً روحیه مقاومت در مردم نیز تقویت خواهد شد.

وی گفت: توجه به کسب و کار، زمین و مسکن، منابع طبیعی، کشاورزی و دامداری از جمله مسائل ملی است که منجر به حل مشکلات مردم و تقویت روحیه مقاومت در جامعه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha