• دوشنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۰:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 98032008320
  • خبرنگار : 71431

جزئیات تیراندازی دستفروش‌ها مقابل تئاترشهر

جزئیات تیراندازی دستفروش‌ها مقابل تئاترشهر

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات تیراندازی عصر یکشنبه در محوطه تئاتر شهر را تشریح کرد.

سردار کیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۹ خبری درباره وقوع درگیری میان دو مرد و شلیک تیر در محوطه تئاتر شهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیم گشت کلانتری در محل حاضر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ۲۴ ساله با سلاح کلت کمری به سمت دوست ۲۶ ساله‌اش شلیک و او را مصدوم کرده است که بلافاصله نسبت به دستگیری ضارب اقدام شد و اقدامات درمانی بر روی مضروب نیز در همان محل انجام شد.

وی با اشاره به انجام تحقیقات در کلانتری جامی گفت: ضارب ادعا کرد که دوستش به مادرش که در قید حیات نیست فحاشی کرده و به همین دلیل اقدام به شلیک به سمت پای چپش کرده و یک تیر هم هوایی شلیک کرده است.

ظهیری درباره اینکه این فرد سلاح را چگونه تهیه کرده بود، گفت: متهم اعلام کرد که اسلحه را از یکی از استان‌های غربی کشور خریداری کرده بود.
وی با بیان اینکه مصدومیت مضروب سطحی بود، گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم تاکنون سه بار اقدام به خودکشی کرده که ناکام بوده است و اسلحه را نیز برای خودکشی تهیه کرده بود.

ظهیری با بیان اینکه هر دو نفر دستفروش بودند، گفت: ضارب در چهارراه کالج تی‌شرت می‌فروخت و مضروب نیز در محوطه تئاتر شهر بدلیجات می‌فروخت که حدود سه ماه از آشنایی‌شان گذشته بود.
به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای ضارب پرونده‌ای تشکیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۰۱:۴۰

۳ بار اقدام به خودکشی ...

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۰۲:۱۹

اینکه هر کسی در نگاه عمومی ایجاد رعب و وحشت کند جرمی سنگین و نبخشیدنی!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۰۸:۱۶

مگه تگزاسه؟؟؟!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۰۹:۵۷

اول اینکه آوردن سلاح آن هم در مرکز شهر تهران باید زنگ اخطاری باشد برای پلیس، دوم اینکه در خبر آمده ضارب چند بار با سلاح اقدام به خودکشی کرده، آخه مگه میشه با سلاح خودکشی کرد و جان سالم بدر برد؟ بعد هم این کدام استان کشوره که اسلحه ازش قاچاق میشه؟ لطفا خیلی جدی رسیدگی شود

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۱۰:۵۱

واقعا جمع نکردن این دستفروشها از اون محل تیر خلاص به تاتر شهر ه و اصلا شایسته نیست.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۱۱:۲۳

نمیدونم چرا شهرداری یا نیروی انتظامی محوطه تئاتر شهر رو از اراذل و اوباش خالی نمیکنن. این منطقه ی فرهنگی نباید به پلشتی و ناامنی و نکبت آلوده باشه

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۵

نمیدونم دولت چرا با اسلحه های قاچاق در این استانهای غربی که توسط به اصطلاح کولبر مقابله نمیکنه ...

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۳۰

توروخدا به دادساکنین اطراف تاتر شهر برسین واین دستفروشا ومعتادا و....بزهکاران رو ازاین منطقه دور کنین ماازفرمایشات مدیریت تاترشهروشورایشهرحمایت میکنیم