• سه‌شنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۲:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98032008355
  • خبرنگار : 71480

ترقی: مسئولان الزامات شرایط مقاومتی کشور را رعایت کنند

ترقی: مسئولان الزامات شرایط مقاومتی کشور را رعایت کنند

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه عملکرد درست مسئولان یکی از عوامل اصلی ایجاد و تقویت روحیه مقاومت مردم است، گفت: هرچه مشارکت مردم در مقاومت در برابر دشمن بیشتر شود و مردم شرایط و سبک زندگی خود را با شرایط مقاومتی کشور تنظیم کنند، هزینه مقاومت هم کاهش می‌یابد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم تقویت روحیه مقاومت جامعه در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، اظهار کرد: امید به آینده و پیروزی، ایمان به راه و هدف، آمادگی برای فداکاری و ایثار در راه هدف، انگیزه دینی و اعتقادی و احساس عدم‌سوء استفاده مالی از شرایط اقتصادی کشور می‌تواند روحیه مقاومت جامعه را تقویت کند.

وی ادامه داد: عملکرد درست مسئولان یکی دیگر از عوامل اصلی ایجاد و تقویت روحیه مقاومت مردم است. عملکرد مسئولان باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند تلاش خالصانه‌ای از سوی مسئولان برای حل مشکلات کشور وجود دارد و مسئولان الزامات شرایط مقاومتی که کاهش هزینه و صرفه‌جویی و تغییر سبک زندگی از اشرافی به زندگی معمولی است را رعایت می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه سه گروه دنبال القای روحیه یأس در جامعه هستند، بیان کرد: یک گروه از قدرت پوشالی دشمن ترسیده‌اند و به همین دلیل از سازش صحبت می‌کنند. یک گروه عامل غرب بوده و تحت تأثیر تمدن غرب هستند و به‌خاطر فریبی که از غرب خورده‌اند، مروج سازش هستند. گروه سوم خائن و مزدور بوده و مأموریت آنها ایجاد انشقاق در جامعه و فراهم کردن زمینه برای حضور دشمن در کشور است، این افراد مروج روحیه یأس در جامعه هستند.

ترقی خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی، تصمیمات درست و معقول و متناسب با شرایط کشور، حداکثر بهره‌برداری از امکانات کشور و همراه کردن مردم می‌تواند هزینه‌های مقاومت را کاهش دهد. هر چه مشارکت مردم در مقاومت در برابر دشمن بیشتر شود و مردم شرایط و سبک زندگی خود را با شرایط مقاومتی کشور تنظیم کنند، هزینه مقاومت هم کاهش می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان اظهار کرد: استراتژی آمریکا چماق و هویج است. آنها هم مذاکره را مطرح می‌کنند و همزمان فشارهای اقتصادی خود را افزایش می‌دهند. وزارت خزانه‌داری آمریکا به دولت این کشور القا می‌کند که ادامه فشارهای اقتصادی موجب فروپاشی اقتصادی ایران و تسلیم شدن مردم ما می‌شود، در حالی که تحلیل آنها اشتباه بوده و مردم ما تسلیم این فشارها نمی‌شوند؛ البته اظهارات برخی مسئولان کشور هم مبنای تحلیل دشمن از شرایط کشور شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha