• دوشنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98032008419
  • خبرنگار : 71506

سایت فروش بلیت لیگ ملتهای والیبال از دسترس خارج شد!

سایت فروش بلیت لیگ ملتهای والیبال از دسترس خارج شد!

در فاصله 4 روز مانده تا برگزاری هفته سوم لیگ ملتهای والیبال در ارومیه، سایت فروش بلیت این بازی‌ها از دسترس خارج شد.

به گزارش ایسنا، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از ظهر روز جمعه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور شانزده تیم آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا آغاز شد.

هفته سوم این رقابت‌ها از روز جمعه به مدت ۳ روز در ارومیه و هفته چهارم نیز از روز جمعه ۳۱ خرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

در حالی که تعداد زیادی از هموطنان علاقمند به والیبال در شهر ارومیه و سایر نقاط کشور مدتهاست برای حضور در سالن و تشویق تیم ملی لحظه‌شماری می‌کردند، اما در اتفاقی عجیب، سایت فروش بلیت مسابقات در فاصله اندک تا شروع رقابت‌ها از دسترس خارج شده است.

این در حالیست که سایت فروش بلیت هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی از چند روز قبل راه‌اندازی شد و با نمایش ساعت شمار شروع رقابت‌ها، از فروش بلیت بازی‌ها خبر داده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۱۳:۰۹

با سلام ، اگر هنوز به آن درجه از تخصص در زمینه فروش اینترنتی بلیت نرسیده ایم بهتر نیست مثل قدیم بلیت ها از طریق باجه های سطح شهر به فروش برسد!!!!!؟؟؟؟؟ آیا مردم ما وقتشان آن قدر بی ارزش شده که برای خرید بلیت یک مسابقه باید ساعت ها با این سایت های ... کشتی بگیرند تا شاید بتوانند یک بلیت تهیه کنند!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۹

آقا ما هنوز نتونستیم بلیت بگیریم. سایت هنوز بسته ست. خب یک سرور قوی بگیرین تا ظرفیت اینهمه حجم رو داشته باشه

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۲ ۱۹:۲۵

خاک بر سرتون با این سایت راه انداختنتون. این کارتون هم مانند همه کاراتون جز نمایش چیز دیگری نیست تا اینکه بلیت‌ها را چند برابر و به آشنا بدید. امیدوارم ذلیل مرگ بشید.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۵ ۱۴:۵۹

خوب اگر می خواهید بلیت را چند برابر بفروشید دیگه چرا بازی می کنید با مردم

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۱۷:۳۱

منو یاد فروش اینترنتی خودرو میندازه که یه نوع بازار سیاه درست میکنه!!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۷

آخه این چه وضعشه مدیریت رزرو بلیت هم عین بقیه مدیریت ها تو ایران با پارتی صورت گرفته و مگه میشه از شش هزار بلیت پنج هزار تا واس مسوولان رزرو بشه ؟ ما مردم اهل ایران نیستیم یا خونمون بیرنگ‌تر از خون مسوولانه ؟ تا کی باید مورد ظلم باشیم؟ امیدوارم که کل بازیارو ببازن و نتونن صعود کنن تا بدونن خدا جای حق نشسته

avatar

لهستان میبره