• سه‌شنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98032109556
  • خبرنگار : 71468

سرنوشت "مجیدی و تیم امید" به ستاد عالی بازی‌های المپیک کشید

سرنوشت "مجیدی و تیم امید" به ستاد عالی بازی‌های المپیک کشید

با لغو جلسه فوق العاده هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و برگزاری ستاد عالی بازی‌ها به احتمال زیاد تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال امید شنبه هفته آینده در این جلسه مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه فرهاد مجیدی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید انتخاب شد، کمیته ملی المپیک نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و اعلام کرد این توافق باید با هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و در جلسه ستاد عالی بازی‌ها انجام می‌شد. بر این اساس فدراسیون فوتبال نیز انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید را رسما اعلام نکرد و رییس فدراسیون فوتبال نیز بلافاصله برای حل این مشکل به دیدار رییس کمیته ملی المپیک رفت.

اکنون خبر رسیده که پس از این اتفاقات،‌ به احتمال زیاد در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک - شنبه 25 خرداد - تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال امید مشخص خواهد شد.

کمیته ملی المپیک پیش از این تصمیم داشت جلسه فوق العاده هیات اجرایی در روز شنبه برگزار کند اما این جلسه لغو شد و قرار است جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک در همان روز برگزار شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال هم در این جلسه حاضر خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۱ ۱۷:۴۵

به نام خدا. واقعاً باعث تاسف و البته نگرانی جامعه فوتبال است. آقای مجیدی کدام رزومه و سابقه مربیگری دارد که یک امر مهم با جنبه ملی به او واگذار شود؟ آیا بجز چند بازی اخیر آخر فصل استقلال که به تعداد انگشتان دست بیش‌تر نیست سابقه مربیگری دیگری به عنوان سرمربی دارند؟! تیم ایران آخرین باری که به المپیک صعود کرد مربوط به المپیک سال 1980 مسکو بود (اسفند سال 1385 که البته در بازی ها شرکت نکردیم)، و 40 سال است آرزوی صعود فوتبال ایران به المپیک محقق نشده و حال بجای آنکه فدراسیون فوتبال برای محقق شدن این حسرت طولانی مربی با سابقه و با تجربه ای که درایت و توانایی انجام این امر خطیر و عبور از سد دشوار رقبای قدر آسیایی را داشته باشد برای تیم برگزیند ، آقای مجیدی را بدون سابقه برای این کار مهم کاندیدا کرده است باعث تاسف و نگرانی خواهد بود که در برهه حساس حساس مسابقات با تیم های قوی آسیا کدام تجربه دانش مربیگری به داد تیم ایران باید برسد؟! اینجاست که باید گفت ، چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید ، گفتا ز که نالیم از ماست که بر ماست. و خدای نکرده در صورت ناکامی مجدد تیم ایران و طولانی شدن بیشتر حسرت صعود ، کسی جز خودمان را نباید سرزنش کنیم که با این تصمیم های عجیب و بی منطق سرنوشت فوتبال امید خود را به بخت و اقبال سپرده و اهمیتی در خور آن قایل نشده ایم.. زادسرور