• یکشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۷:۳۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 98032611710
  • خبرنگار : 71549

شکست آرژانتین پس از ۴۰ سال!

شکست آرژانتین پس از ۴۰ سال!

آخرین شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در شروع کوپا آمه ریکا به سال ۱۹۷۹ برمی گشت که کلمبیا پس از ۴۰ سال دوباره آن را برای آلبی سلسته تکرار کرد.

به گزارش ایسنا و ‌به نقل از ESPN، تیم ‌ملی فوتبال آرژانتین در نخستین بازی‌اش در کوپا آمه ریکا با دو گل مغلوب کلمبیا شد. آلبی سلسته با این شکست تنها سه امتیاز این دیدار را از دست نداد بلکه یک رکورد بد به نام خود ثبت کرد. آرژانتین پس از ۴۰ سال در شروع کوپا مغلوب شد. این اتفاق در سال ۱۹۷۹ در دیدار برابر بولیوی رخ داد. در آن بازی بولیوی ۲ بر یک پیروز شد.

در ۱۰۰ سال اخیر آرژانتین تنها دو بار در نخستین بازی اش در این رقابت‌ها مغلوب شده بود. ابتدا در سال ۱۹۱۹ این اتفاق رخ داد. این تیم در ۴۲ دوره حضور ۳۲ پیروزی و ۷ تساوی کسب کرده بود.

کلمبیا در بازی امروز توانست به ناکامی اش برابر آلبی سلسته پایان دهد. این تیم پس از ۵۶۵ دقیقه دروازه آرژانتین را باز کرد. همچنین کارلوس کی روش به طلسم ۱۲ ساله کلمبیا پایان داد و این تیم توانست پس از پیروزی ۲۱ نوامبر ۲۰۰۷ دوباره آلبی سلسته را شکست دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۰۸:۱۰

قابل توجه مخالفان قدرت طلب و پرمدعای کی‌روش

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۰۹:۲۱

كي‌روش يك تئوريسين و يك مربي مافوق تاكتيكي است و بارها اين مساله براي ما روشن شده بود و امروز ورژن ديگري از كي‌روش بود

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۰۹:۵۵

قابل توجه آقاياني كه خود را علامه دهر دانسته و می گویند ما بیشتر از کی‌روش (با آن همه سابقه در سطح اول فوتبال جهان) اطلاعات فنی داریم ! و کی‌روش کیفیت فنی ندارد!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۱۰:۲۹

درود بر کی‌روش سرمربی بزرگ و پرافتخار جهانی و قابل توجه کسانی که دنبال منافع خود بودند و کارهای بزرگ او را ندیدند. متاسفم برای آنها

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۱۲:۴۵

قدر او را ندانستيم او هوز در دل مردم جا دارد و اگر اون اشتباه بجه گانه تيم نقود الان كی‌روش ايران بود.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۱۳:۴۴

شروع شد دوباره! با یه غوره سردی، با یه مویز گرمی!....حضرات یه مقدار هم توجه داشته باشن که تیم، تیم کلمبیا بوده نه مالدیو!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۱۴:۵۷

جناب مخاطب،اتفاقا خوب گفتی. تیم کلمبیا بوده. تیمی که 12 سال بود نتونسته بود آرزانتین رو ببره. اما ما هم با کی‌روش 91 دقیقه جانانه مقابل مسی و تیمش بازی کردیم. اتفاقا فوتبال مزخرف و علی اصغری ایران لیاقت کی‌روش رو نداشت. حالا صبر کن. میبینی که چطور بدتر از دوران قبل کی‌روش میشیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۱۸:۰۰

همین که میگی دوازده سال بوده نتونستن آرژانتین رو ببرن نشون میده معیار این تیم چی بوده! ما چند ساله آرژانتین رو نبردیم. واقعا فکر میکنی الان سر آلکس فرگوسن بیاد ما سه ماه بعد برزیل رو شش هیچ میزنیم؟؟!!!