• دوشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98032712659
  • منبع : قوه قضاییه

دادستان سوادکوه:

یکی از ضاربان خرس تلف شده در سوادکوه، دستگیر شد

دادستان سوادکوه از دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده توله خرس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسول محمدی در این باره اظهار کرد: پرونده قضائی برای ضاربان این توله خرس در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه تشکیل و با پیگیری عوامل انتظامی یکی از متهمین شناسایی و دستگیر شد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب سوادکوه در حال رسیدگی است.

شنبه ۲۵ خرداد یک توله خرس ۲ ساله در منطقه دراسله سوادکوه استان مازندران؛ هنگامی که همراه مادر خود در حرکت بود از یک تپه به پایین سقوط کرده و از مادرش فاصله گرفت. و برخی اهالی روستا با ضربات متعدد سنگ و چوب توله خرس را زخمی کردند.

هرچند کوهنوردان عابر به محیط بان‌ها اطلاع دادند و آن‌ها به کمک توله خرس شتافتند، اما به دلیل شدت جراحات آن‌ها نتوانستند حیوان را نجات دهند و در نهایت توله خرس کشته شد.

بر اساس تصاویری که از ادامه ماجرای کشتار بیرحمانه یک توله خرس در منطقه دراسله سوادکو به دست دیده بان رسیده است، افراد حاضر در صحنه پس از مجروح نمودن توله خرس با ضربات سنگ، جانور نیمه جان را به زور به حاشیه جاده کشانده و قصد دزدیدن جسم نیمه جان توله خرس بوسیله یک کامیونت را داشته اند.

در این زمان یکی از فعالان محیط زیست سوادکوه در محل حاضر شده و ضمن اطلاع به نیروهای محیط زیست از سرقت توله خرس جلوگیری می‌کند.

متخلفین پس طی مسافتی احساس خطر کرده و توله خرس مجروح را به جاده انداخته و فرار می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۴

با سلام و عرض ادب این اتفاقی که در سوادکوه برای این خرس کوچولوی بی آزار افتاد قلب همچون جوانانی مثل من را شکست از دادستان محترم و مراجع قضایی می خواهم که ضاربین را به اشد مجازات برساند تا عبرتی شود برای دیگران.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۲۸

سلام دادستان محترم لطفا اشد مجازات رو براشون درنظر بگیرید قلبم آتیش گرفت چقدر مظلومانه تلف شد قوه قضاییه اشد مجازات

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۳

خیلی بی رحمند

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۱۴

واقعا چجوری دلشون اومد اینکار رو بکنن ؟ ملت ما به کجا داره میرسه ؟ چرا اینقدر فرهنگ مردم از بین رفته و فقط دنبال آسیب زدن هستن ؟ کی تا حالا اینقدر بیرحم شدیم ؟ واقعا باید مجازات بشن این آدمها تا یاد یگیرن با جون هیچ جانداری اینجوری بازی نکنن و بقیه هم متوجه بشن که اینکارها عواقب داره و باید تاوان بدن تا از تکرار این ماجرا پیشگیری بشه

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۳

سلام اگر بررسی داشته باشیم میزان تلفات وکشتارتوسط افرادی سنگدل وداعش صفت همچون این آقایان بیشتراز کشتارتوسط حیوانات وحشی بوده است.ایکاش حیوان صفت بودیم بهترازاین بودکه داعش صفت باشیم.حیوانات اینقدروحشی وسنگدل نیستند...قوه قضائیه اشدمجازات برای درس عبرت

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۵۳

بعضی از انسانها از خرس وحشی ترند. لطفا اشد مجازات

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۴

خاک بر سر این فرهنگ مردم خاک سیاه بر سرشان ....

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۳۴

قوه قضاییه کوتاه نیاد تو حیوان آزاری اون حیوون زبون بسته شرف داره به انسان نماهای بیرحم خبیث و سنگدل پیگیری اشد مجازات چون حال جامعه رو خراب میکنن