• سه‌شنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98032813692
  • خبرنگار : 30054

چرا رپورتاژ آگهی باید در سایت‌های معتبر منتشر شود؟

ایسنا

همه کسانی که یک کسب و کار اینترنتی دارند، به دنبال این هستند که رتبه سایت خود را بالا ببرند. یکی از روش‌هایی که اخیرا محبوبیت زیادی در میان مدیران کسب و کارهای اینترنتی دارد، انتشار رپرتاژ آگهی در سایت‌های معتبر خبری است. البته رپرتاژ آگهی نیز مانند همه راه‌هایی که برای ارتقای وبسایت صورت می‌گیرد، اگر به درستی انجام نشود، تاثیر چندانی نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، رپورتاژ آگهی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهتر دیده شدن شما در فضای مجازی باشد. در حقیقت رپورتاژ توضیحی از کسب و کار شماست که به نحوی به بیان نقاط قوت آن می‌پردازد. هر وبسایت، علاوه بر نیاز به تولید محتوا، به ایجاد بک لینک‌های مفید روی سایت‌های معتبر نیاز دارد. با توجه به این نکته، تولید مطالب برای نشر روی وبسایت‌های دیگر موضوعی مهم است.

لینک‌سازی در متن اهمیت دارد

لینک سازی در مطلب هم از دیگر نکاتی است که بسیار حائز اهمیت است. باید دقت کنیم که حتماً صفحات هدف ما با کلمات مخصوص به خودشان در مطلب لینک شده باشند. این موضوع سبب می‌شود تا ربات‌های گوگل هنگام مراجعه به محتوا، روی عبارت‌هایی که لینک سازی شده‌اند، امتیاز مثبتی برای وبسایت شما در نظر بگیرند.

البته اینکه چه عباراتی را برای لینک سازی انتخاب کنیم، خود یکی از نکات مهم در نوشتن رپورتاژ است. معمولاً رپورتاژ برای یک یا چند کلمه هدف تولید شده و پیرامون آن مطالب نوشته می‌شود. هدف از انتخاب این کلمات لینک‌سازی روی آنها است، در حقیقت در فضای اینترنت خرید رپورتاژ آگهی به هدف خرید بک لینک صورت می‌گیرد. این کلمات هدف را مدیر سایت می‌تواند با کمی تفکر راجب کسب و کار بدست آورد. همچنین با انجام چند جستجو در موتورهای جستجوی مختلف می‌توان تعدادی از این عبارات مهم را به دست آورد.

کار را به کاردان بسپارد

برای موفقیت در انتشار یک رپورتاژ آگهی که تأثیر مثبتی بر وبسایت و کسب و کار شما داشته باشد، بهتر است وظیفه تولید آن را به شرکت‌ها و بنگاه‌های معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند، بسپارید. این شرکت‌ها با برگزاری جلسات با مدیران کسب و کار، اهداف متنوع آن‌ها را در بازاریابی اینترنتی مشخص می‌کنند تا با توجه به این اهداف اقدام به تولید محتوای نوشتاری، ویدئویی و تصویری کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند با بررسی رشد سایت شما در اینترنت به طور هم زمان با تولید محتوا، جهت‌یابی مناسبی برای گام‌های بعدی بازاریابی اینترنتی ارائه کنند.

خرید رپورتاژ آگهی از موارد مهمی است که باید در فضای امروز اینترنت با دقت انجام شود. برخی از وبسایت‌ها پس از گذشت چند ماه، اقدام به حذف لینک‌های داخل متن می‌کنند یا آنها را به صورت نوفالو در می‌آورند. با توجه به این نکته خرید رپورتاژ آگهی باید از وبسایت های معتبری انجام شود که قابل اعتمادند. شما می‌توانید ضمن مراجعه به یک پایگاه مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی از مزایایی مانند تخفیف فروش در تعداد بالا و پرداخت بلند مدت بهره مند شوید.

اعتبار سایت سکوی پرتاب شماست

کیفیت صفحات سایت مورد نظر برای خرید رپورتاژ آگهی باید مناسب باشد. همچنین رقم اسپم اسکور نیز اهمیت دارد و باید حداکثر ۲۰ باشد. شما برای این منظور می‌توانید داده‌های مورد نظر را از وبسایت های تجزیه و تحلیل وبسایت مانند Moz.com به دست آورید.

دقت کنید که وبسایت حداقل یک لینک را به صورت فالو درج کند و رپورتاژ در قسمت آخرین اخبار سایت دیده شود، چرا که این موضوع در وبسایت‌های پربازدید علاوه بر بیشتر شدن تعداد بازدید می‌تواند به سریع‌تر ایندکس شدن محتوای شما کمک کند.

شما می‌توانید برای بهبود جایگاه رپورتاژ، برای آن روی وبسایت‌های دیگر لینک‌سازی کنید، این موضوع سبب می‌شود تا ارزش صفحه رپورتاژ شما بیشتر شود که در پی آن ارزش لینک‌های داخل آن نیز بهتر می‌شود. علاوه بر این، گوگل در بروزرسانی‌های جدید خود به دنبال سایت‌های معتبری می‌گردد که درون مطلب لینک شده‌اند، شما می‌توانید برای بالا بردن کیفیت صفحه یک لینک به وبسایت‌های معتبر مانند ویکی پدیا ایجاد نمائید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.