• پنجشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 98033014664
  • خبرنگار : 71058

ویدئو / جزئیاتی درباره پهپادی که سپاه سرنگون کرد

ویدئو / جزئیاتی درباره پهپادی که سپاه سرنگون کرد

سپاه اعلام کرد یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را پس از تجاوز به آسمان ایران سرنگون کرده است. سخنگوی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا گفته هیچ هواپیمای آمریکایی بر فراز حریم هوایی ایران پرواز نکرده است. با این حال، یک مقام آمریکایی این خبر را تأیید کرده اما مدعی شده این پهپاد در حریم هوایی بین‌المللی هدف قرار گرفته است. مدل پهپاد سرنگون شده «آر کیو ۴ - گلوبال هاوک» اعلام شده است؛ پرنده‌ای از نوع پهپادهای شناسایی که حدود ۲۳ هزار کیلومتر برد دارد و می‌تواند بیش از یک شبانه‌روز پرواز مستمر انجام دهد. ارزش این پهپاد بیش از ۲۰۰ میلیون دلار عنوان شده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۳۰ ۱۷:۰۶

عالی. ایشالا ناو هاشون رو بزنید

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۳۰ ۲۱:۱۵

امریکا پوستت را میکنیم

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۳۰ ۲۱:۳۷

پولشو از کشورهای عربی صدها برابر دریافت میکنه.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۳۱ ۰۵:۱۸

من یک جوانه ایرانی میگویم والله والله رهبرمان دستور دهد تا ۸سال دیگر را تکرار کنیم با جون ومال فدایه ایرانمون

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۳۱ ۱۷:۵۶

باعث غرور یه ایرانیه که حاصل زحمتهای خودمان (شهید تهرانی مقدم)به ثمر نشسته .تبریک به امام زمان ورهبر فرزانه ودوراندیش مملکتمون. مگه آدم دیگه خوشحال تر از اینم میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۳۱ ۱۴:۲۳

ما برای آنچه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده‌ایم. ای ایراااااااان.به امید رسیدن به خاکستر قله.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۰۱ ۰۷:۲۳

دمتون گرم برادران سپاهی آن شاالله در همه مسائل خدواند یارویاورتان باشد درود برشما شیران سرزمینم همه ما ملت ایران افتخار مان شمایید نمیرید برادران دمتون گرم شیران همیشه بیدار

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۰۱ ۲۰:۲۸

این اقدام ثمره جهاد خودکفایی در حوزه نظامی است که سالها قبل به دستور مقام معظم رهبری آغاز گردید و اینک ملت بزرگوار ما شاهد دور اندیشی رهبر حکیم و فرزانه خود در حوزه نظامی هستند. کاش روسای جمهور ما هم با اندکی تاسی از ایشان در حوزه های تحت مدیرت خود و با عتماد به جوانان فرهیخته، با انگیزه و غیور مان در بخش اقتصاد و یا اموری همچون خودرو سازی مانند حوزه نظامی و دفاعی برای مردم سزاوار و شایسته ایران اسلامی افتخار می آفریدن نه سرخوردگی، یاس ، نومیدی و دریچه های امیدواری دشمن به تغییر و سرنگونی نظام.