• یکشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98040201041
  • خبرنگار : 30054

داستان بک‌ لینک‌های رپورتاژ آگهی چیست؟

داستان بک‌ لینک‌های رپورتاژ آگهی چیست؟

شاید این روزها از صاحبان کسب و کارها و مدیران وب‌سایت‌ها بسیار شنیده‌اید که از تاثیر مثبت رپورتاژ آگهی بر رتبه و سئو سایت می‌گویند. بی‌تردید یکی از ویژگی‌های بارز این تغییرات مثبت، وجود بک لینک‌هایی است که این سایت‌ها دریافت کرده‌اند و به طور مستقیم در میزان بازدید آنها موثر بوده است. اما شاید بپرسید که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود که بک لینک‌های رپورتاژ آگهی تا این حد در سئو یک وب‌سایت تاثیر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، تکنیک‌هایی که در افزایش سئو سایت استفاده می‌شود، به طور کلی به سه بخش کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم می‌شود که رپورتاژ آگهی از نوع سوم است. به این معنی که سایت مورد نظر با روش‌هایی که مورد جریمه گوگل قرار نگیرد، تلاش‌های آگاهانه برای افزایش رتبه شما در نتایج جستجو انجام می‌دهد. یکی از نقاط برجسته این روش بک لینک‌هایی است که به روش صحیح از سایت منتشر کننده به وب‌سایت شما ایجاد می‌شود.

بک لینک‌ها از درون یک مقاله به شما اعتبار می‌دهند

گوگل بیش از هر چیز، برای بک لینک‌هایی اعتبار قائل است که داخل یک مقاله هستند. چرا که معمولاً این نوع بک لینک‌ها در قالب معرفی و پیشنهاد هستند و راحت‌تر می‌توان به آنها اعتماد کرد. در حالی که بک لینک‌های قرار گرفته در فوتر، منو، جایگاه‌های تبلیغاتی یا بخش‌های دیگر سایت کمتر قابل اعتماد هستند. چرا که ممکن است نشان از یک همکاری تجاری یا بک لینک پولی بدهند.

بک لینک‌های درون رپورتاژ خبری دقیقاً از همان نوع اول یعنی داخل مقاله هستند. این موضوع باعث می‌شود که گوگل راحت‌تر به آنها اعتماد کند و اعتبار بیشتری را به واسطه آنها برای سایت شما قائل شود.

معتبرترین سایت‌ها به شما بک لینک می‌دهند

هر قدر یک فرد برای شما قابل اعتماد باشد، شما نیز راحت‌تر به پیشنهاد او اعتماد می‌کنید. این موضوع دقیقاً در مورد بک لینک‌های اینترنتی هم صادق است. یعنی میزان اعتبار سایت معرفی کننده، تأثیر مستقیمی در مورد میزان اعتباری دارد که گوگل برای آن سایت قائل خواهد شد.

با این حساب، رپورتاژ آگهی یک راه عالی برای بدست آوردن بک لینک‌های قوی است. چرا که به واسطه این روش تبلیغاتی، شما راهی دارید تا از بهترین و معتبرترین رسانه‌های اینترنتی حضور داشته باشید و توسط آنها پیشنهاد شوید.

بک لینک‌های به طور دائم سایت شما را پیشنهاد می‌کنند

هر چقدر که یک پیشنهاد ماندگارتر باشد، گوگل به خاطر وجود آن اعتبار بیشتری به یک سایت می‌دهد. دقیقاً برای همین موضوع است که گرفتن بک لینک‌های دائمی تا این حد برای اهالی دنیای اینترنت اهمیّت دارد. و یک راه عالی برای این کار چیست؟ استفاده از رپورتاژ آگهی که به صورت دائمی در سایت‌های بزرگ قرار می‌گیرد یک راه حل عالی برای ماندگاری اعتبار سایت شماست. هر چقدر بک لینک به وب‌سایت شما ماندگارتر شود، مؤثرتر خواهد بود. پس دائمی بودن بک لینک‌های درون رپورتاژ آگهی، یعنی اینکه سایت شما هر روز بیشتر و بیشتر در گوگل رشد خواهد کرد.

بک لینک‌های رپورتاژی فالو هستند

در مجموع ۲ نوع بک لینک در اینترنت وجود دارد. یکی همان بک لینک‌های معمولی یعنی فالو هستند که اعتبار کاملی به سایت شما منتقل می‌کنند. نوع دوم هم بک لینک‌های نو فالو هستند که به گفته گوگل، اعتباری به سایت شما منتقل نمی‌کنند. معمولاً بک لینک‌های شما در رپورتاژ آگهی از نوع فالو هستند و بنابراین اعتبار کاملی به سایت شما منتقل خواهند کرد.

پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، می‌تواند صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha