• سه‌شنبه / ۴ تیر ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 98040402559
  • منبع : نمایندگی سمنان

در دیدار مدیرکل فنی جهاددانشگاهی و معاون استاندار سمنان انجام شد؛

تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی جهاددانشگاهی استان سمنان

مدیرکل دفتر فنی جهاددانشگاهی کشور در سفر یک روزه به سمنان از چندین پروژه عمرانی جهاددانشگاهی استان سمنان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آرام حمیدی مدیرکل دفتر فنی و طرح‌های عمرانی جهاددانشگاهی کشور در این سفر به همراه حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و معاونین و مدیران این نهاد، از روند احداث شعبه منطقه‌ای پژوهشکده رویان در شهرستان مهدیشهر بازدید کرد، همچنین روند احداث م جتمع فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی و خدمات تخصصی کویر سمنان نیز بررسی شد.

وی همچنین با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان دیدار و گفت و گو کرد، در این دیدار که رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان نیز حضور داشتند روند پیشرفت و احداث پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی جهاددانشگاهی استان سمنان بررسی شد.

مدیرکل دفتر فنی و طرح‌های عمرانی جهاددانشگاهی کشور در این دیدار تأکید کرد: مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان با بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص برای انجام مأموریت‌های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی در استان سمنان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی است که باید از سوی دولت و استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آرام حمیدی افزود: ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در مجموعه جهاددانشگاهی کشور وجود دارد، اقدامات و قدم‌های بسیار خوب و ارزشمندی از سوی جهاددانشگاهی استان سمنان برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در جهت توسعه و پیشرفت استان سمنان صورت گرفته است که امیدواریم با کمک دولت و مجموعه مدیریت استان سمنان انشاالله به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این دیدار فعالیت‌های انجام شده توسط جهاددانشگاهی استان برای تکمیل پژوهشکده رویان در شهرستان مهدیشهر و ایجاد مجتمع کویر درسمنان رابسیار ارزشمند و قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: با رایزنی‌های ملی و استانی تمام تلاش خود را برای اختصاص اعتبارات لازم برای تحقق پروژه یادشده بکار می‌گیریم.

فخری بدنه جوان و متخصص جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی را از ویژگی‌های بارز و ممتاز این نهاد در استان سمنان دانست و گفت: جهاددانشگاهی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در توسعه استان دارد و ما در مجموعه دولت و به ویژه استان سمنان کمک‌های لازم انجام خواهیم داد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در این دیدار گفت: مجتمع فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی و خدمات تخصصی کویر سمنان در مساحتی به وسعت پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع و سطح اشغال ۸۰۰ متر مربع با زیربنای هفت هزار متر مربع احداث خواهد شد.

حسن رهایی با بیان اینکه این پروژه از مصوبات سفر دولت به استان سمنان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی سمنان نسبت به اخذ مجوزهای ساختمانی، مصوبه هیئت امنای جهاددانشگاهی و تهیه زمین و نقشه‌های ساختمانی اقدام نموده است، امیدواریم با کمک‌هایی از سوی استان و همچنین با اختصاص اعتبارات کشوری انشاالله به زودی روند احداث این پروزه که از مصوبات سفر دولت به استان سمنان آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه علاوه بر رویکرد فرهنگی و آموزشی، رویکرد پژوهش محوری و تحقیقاتی دارد و با نگاه توسعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه کویر در استان راه اندازی شده است، توجه ویژه به نهادها و مراکز پژوهشی بومی در توسعه فعالیت‌های پژوهشی استان بسیار تأثیر گذار خواهد بود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha