• سه‌شنبه / ۴ تیر ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98040402579
  • خبرنگار : 30054

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان

همانطور که می‌دانید آموزشگاه زبان‌های زیادی در سراسر تهران و ایران وجود دارند و هر کدام نیز خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. اما وقتی پای ثبت‌نام به میان می‌آید، این سوال در ذهن تمام زبان‌آموزان مطرح می‌شود که کدام آموزشگاه از همه بهتر است؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان ایرانمهر، یک آموزشگاه زبان خوب از عوامل مختلفی تشکیل می‌شود و این عوامل تنها به استخدام مدرسین و مربیان با تجربه کفایت نمی‌کند. مسیر آموزشگاه، شهریه‌ها، فضای آموزشگاه، امکانات و میز و صندلی‌ها، ابزار آموزشی، پیگیری مشاورین و برخورد کارمندان همگی روی کیفیت یک آموزشگاه تأثیر می‌گذارند.

اما یک آموزشگاه زبان خوب دقیقاً چه ویژگی‌هایی دارد؟

این نکته به معیارهای شما نیز بستگی دارد. برخی از افراد اصلاً به محیط آموزشی اهمیت نمی‌دهند و کیفیت علمی مطالب برایشان در اولویت قرار دارد و برخی از افراد نیز فضای آموزشگاه، امکانات و غیره برایشان مهم است. برای تشخیص این نکات به زمان زیادی نیاز ندارید.

معمولاً از همان دقایق اول می‌توانید کیفیت خدمات یک آموزشگاه خوب را تشخیص دهید. برای مثال، اولین کاری که می‌کنید ورود به سایت آن آموزشگاه است. از ظاهر سایت می‌توانید نکات زیادی را تشخیص دهید. برای مثال سایت تا چه حد پر سرعت است؟ چه اطلاعاتی در آن به چشم می‌خورد و چه مقالات علمی در آن به انتشار رسیده است؟ وجود یک سایت کامل نشان‌دهنده‌ی کیفیت خوب آموزشگاه است.

همچنین، بعد از پر کردن فرم مشاوره از سرعت پیگیری می‌توانید این مسائل را تشخیص دهید. برای مثال مشاورها چه اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهند و چقدر برایتان اهمیت قائل می‌شوند؟ آیا برخورد خوبی دارند یا با بی حوصلگی و اطلاعات ناقص سعی می‌کنند شما را به آموزشگاه بکشانند؟ تمام این موارد از جمله نکاتی است که به عنوان مشتری‌مداری در یک آموزشگاه زبان یاد می‌شوند. (این را نیز به یاد داشته باشید که مشتری مداری فقط مخصوص فروشگاه‌ها و مغازه‌دارها نیست).

فضای آموزشگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. طبیعتاً اگر سعی کنید در آموزشگاهی ثبت‌نام کنید و از بیرون کلاس‌هایش دائماً صدای زنگ تلفن، صحبت، سروصدا، خنده و … به گوش برسد آرامش و تمرکز شما از بین می‌رود. همچنین سیستم خنک کننده یا گرمایشی، میز و صندلی‌ها، تمیزی اتاق‌ها و نور کافی برای مطالعه اهمیت زیادی دارد. چرا که اگر پایتان را در کلاسی که سقف یا دیوارش ترک برداشته بگذارید و روی صندلی‌های قژ قژی پر سروصدایش بنشینید، طبیعتاً حواستان از این همه بهم ریختگی پرت شده و انگیزه‌ی شما به طور مؤثری کاهش پیدا می‌کند.

چون شما برای این هزینه می‌کنید که در محیط مناسبی زبان بیاموزید و حواستان به جای پوسترهای آموزشی به کنده‌کاری و یادگاری روی میز و دیوار پرت نشود.

البته کنار تمام این موارد، مهم‌ترین بخش یک آموزشگاه زبان استفاده از بهترین اساتید است. لهجه و تلفظ اشتباه مدرس نه تنها جملات را به شکل غلطی را در ذهنتان ثبت می‌کند بلکه نشان می‌دهد که آموزشگاه به علت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از اساتید بهتر و حرفه‌ای تری استفاده نکرده است.

یک آموزشگاه زبان خوب میزان رضایت زبان آموزان نسبت به مدرسین را می‌سنجد و بر اساس همان از بهترین اساتید استفاده می‌کند تا سطح علمی آموزشگاه را در بهترین مرحله نگه دارد. منطق و روش اصلی آموزشگاه زبان ایرانمهر نیز به همین ترتیب است.

آموزشگاه زبان ایرانمهر، با ۲۰ شعبه در سراسر استان تهران و ۲ شعبه در استان البرز امکان دسترسی و ثبت‌نام در کلاس‌ها را برای تمام زبان‌آموزان فراهم کرده است. به محض ورود به سایت ایرانمهر بخش‌های مختلفی می‌بینید که یکی از آن‌ها پر کردن فرم مشاوره است. با پر کردن و ارسال این فرم، مشاورین ما در مدت زمان کوتاهی با شما تماس می‌گیرند و در قالب مشاوره‌ای کاملاً رایگان به تمام سوالاتتان پاسخ می‌دهند. در بخش‌های دیگر سایت می‌توانید مقالات یا آدرس پیج اینستاگرام را نیز پیدا کنید و از طریق آن‌ها به صورت رایگان هر مطلب و نکته‌ای که می‌خواهید را یاد گرفته و به مطالعه بپردازید.

در این آموزشگاه پرکاربردترین زبان‌ها از جمله انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و فرانسوی آموزش داده می‌شود. آموزش در دوره‌ها و مخصوص سنین مختلف برگزار می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید هر دوره را به صورت خصوصی آموزش ببینید.

همچنین در این آموزشگاه کلاس‌های تربیت معلم از جمله دوره‌ی تیسول (TESOL) نیز برگزار می‌شود که به شما کمک می‌کنند که معتبرترین مدرک آموزش زبان انگلیسی را اخذ کنید و به کمک آن در ایران یا حتی کشورهای خارجی به تدریس بپردازید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha