• چهارشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98040502929
  • خبرنگار : 30054

معرفی ۳ سریال برتر ایرانی در سال ۹۸

معرفی ۳ سریال برتر ایرانی در سال ۹۸

همان‌طور که می‌دانید پروسه‌ی ساخت و تولید یک فیلم زمانه زیادی می‌گیرد و این کار به معنای واقعی سخت و خسته‌کننده‌ است. محال است که شما بدون عشق و علاقه به کارتان بتوانید در تولید یک فیلم یا سریال مشارکت کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تایم سیتی، افراد بسیار زیادی در طراحی یک مجموعه نقش دارند: صدابرداران، تصویربرداران، کارگردانان، نویسندگان، بازیگران و … و تمامی این افراد با گذراندن ساعاتی سخت، مجموعه‌ای را تولید می‌کنند که برای مخاطب لحظاتی خوب را به ارمغان بیاورد.

با توجه به حرف‌های بالا، اگر کمی دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم می‌بینیم که تیم تولید یک فیلم یا سریال کار سخت و طاقت‌فرسایی را انجام می‌دهند و ما کمتر توجهی به آن داریم. این نکته را می‌توانید با تماشای پشت‌صحنه و یا مستندهایی که در مورد ساخت یک مجموعه وجود دارند درک کنید.

اکنون تمامی ما می‌دانیم که این پروسه کاری دشواری است و حمایت ما مخاطبان می‌تواند انرژی قابل‌توجهی به تولیدکنندگان بدهد. یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین روش‌هایی که می‌تواند به سازندگان یک عنوان کمک کند، حمایت از اثر تولیدی است. خوب ممکن است بپرسید ما چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ جواب ساده است. با خرید اثر و ارزش بخشیدن به کاری که سازندگان انجام داده‌اند.

در سینمای خارج ما می‌بینیم که پس از آماده شدن یک عنوان تا ماه‌ها روی پرده‌ی سینما اکران می‌شود و استقبال بسیار خوبی که از اثر می‌شود انرژی و سرمایه برای ادامه‌ی راه تولیدکنندگان را فراهم می‌کند. در ایران نیز این فرهنگ به‌خوبی جاافتاده و امروزه می‌بینیم که فیلم‌هایی که در سینما اکران می‌شوند با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو می‌شوند؛ اما همان‌طور که می‌دانید وجود مشغله و کمبود زمان کافی ممکن است گاهی اوقات مردم را از سینما دور کند؛ بنابراین روش جدید و جالبی در همین راستا به وجود آمده… دانلود قانونی یک اثر.

منظور از دانلود قانونی چیست؟

دانلود قانونی یعنی خرید یک اثر باقیمتی ناچیز و سپس دریافت لینک دانلود. بسیار ساده است… شما با دید حمایت از اثر تولیدی ایرانی یک فیلم یا قسمتی از یک سریال را خریداری می‌کنید و همین کار کوچک شما، نتیجه‌ای بسیار بزرگ در بردارد. گاهاً با افرادی مواجه شده‌ام که می‌گویند: «ای‌بابا ما اگر این فیلم را بخریم پولش میره تو جیب فلان کارگردان و وضع اون بهتر میشه…» درست است، وجهی که شما پرداخت می‌کنید مستقیماً به دست کارگردان و تولیدکننده آن فیلم می‌رسد، اما آیا به این موضوع فکر می‌کنید که این وجه می‌تواند سرمایه‌ای باشد برای عناوین بعدی؟ آیا این موضوع را در نظر می‌گیرید که تعداد زیادی از خدمه ساخت در عناوین بعدی شریک می‌شوند و به زندگی آن‌ها نیز کمک کرده‌اید؟ اگر با این دید خرید را انجام دهید می‌بینید که نه‌تنها به افراد دیگر کمک کرده‌اید، بلکه به خودتان نیز کمکی کرده‌اید. با جمع شدن این مبالغ سرمایه‌ی ساخت مجموعه‌ی بعدی فراهم می‌شود و لذت تماشای آن برای شما است....

بنابراین امیدوارم نگاهتان به موضوع عوض شود و دیگر پرداخت مبلغی ناچیز برایتان سخت نباشد....

اما قرار بود ۳ عنوان برتر در سال ۹۸ را به شما معرفی کنیم… فیلم‌های بسیار خوبی در این سال اکران شده و کار را برای انتخاب بهترین سخت می‌کند. ازاین‌رو ما عناوین سریالی برتر را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

سریال هیولا: مجموعه‌ای با کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی، دو اسطوره بزرگ در سینمای ایران که نام آن‌ها را با عناوینی همچون «شب‌های برره»، «مرد هزار چهره»، «باغ مظفر»، «شوخی کردم» و … به یاد دارید. دانلود سریال هیولا را به تمامی دوستداران سینمای ایران پیشنهاد می‌کنم و مطمئن باشید از تماشای این اثر پشیمان نخواهید شد.

سریال سالهای دور از خانه: یکی دیگر از آثار شیرین و جذابی که در سال ۹۸ شاهدش هستیم، مجموعه سال‌های دور از خانه است. سریالی که توسط مجید صالحی، کمدین خوش‌ذوق ایرانی کارگردانی شده و چهره‌هایی همچون «احمد مهرانفر» و «هادی کاظمی» در آن ایفای نقش می‌کنند. لازم به ذکر است که دور از خانه ادامه مجموعه شاهگوش است و بعضاً آن را بانام شاهگوش ۲ می‌شناسند. این مجموعه نیز یکی از آثاری است که تماشایش را به شما پیشنهاد می‌کنم.

عنوان سوم مجموعه رالی ایرانی ۲ است. سال ۹۱ بود که مجموعه‌ای جذاب به کارگردانی «سعید ابوطالب» وارد سینما شد. مستندی که در آن ۳ گروه دونفری از بازیگران و چهره‌های سرشناس و مشهور ایرانی به رقابت با یکدیگر می‌پرداختند و چالش‌هایی که برایشان در نظر گرفته شده بود را پشت سر می‌گذاشتند. در تمام مسیر مسابقه از آن‌ها فیلم‌برداری می‌شود و لحظات شاد و هیجانی برای مخاطبان به وجود می‌آمد. حال شاهد فصل دوم این مجموعه بانام «رالی ایرانی ۲» هستیم. کارگردانی این قسمت نیز توسط سعید ابوطالب انجام شده و قرار است در ۶ قسمت این مسابقه را به نمایش بگذارد. تماشای این اثر نیز می‌تواند در کنار عزیزانتان لحظات شادی را رقم بزند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha