• دوشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041005106
  • خبرنگار : 30054

۳ راهکار ساده برای افزایش بازدید رپورتاژآگهی

۳ راهکار ساده برای افزایش بازدید رپورتاژآگهی

امروزه خرید رپورتاژآگهی یکی از پر تقاضاترین زمینه‌های فعالیت در فضای اینترنتی برای رشد کسب‌وکارها به شمار می‌آید و نوشتن متن بر اساس سئو، در یک تعریف ساده عبارت است از نوشتن محتوا به‌نحوی‌که با توجه به کیفیت و سطح مقاله، در نتایج جستجو در رتبه‌بندی بالایی قرار گیرد.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌شده است.

به گزارش ایسنا، نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب و با کیفیت، علاوه بر اینکه باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل می‌شود، رتبه سایتتان را در الکسا هم بالا می‌برد. همچنین، اگر متن رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری به‌اندازه کافی جذاب باشد، مخاطبان را به اشتراک‌گذاری مطلب ترغیب می‌کند؛ بنابراین، شما در فضای مجازی بیشتر دیده می‌شوید و این به نفع کسب و کارتان خواهد بود؛ اما متن‌های با کیفیت ویژگی‌هایی دارند که کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا به توضیح آن می‌پردازند.

- به حجم مقاله و تعداد کلمات مقاله توجه کنید

حجم یک مقاله باید به‌گونه‌ای باشد که بتوان کلمات کلیدی را به‌صورت یکنواخت در سطح مقاله توزیع کرد. تعداد کلمات استفاده شده در مقاله شما نباید کمتر از ۲۵۰ کلمه در هر مقاله باشد در صورتی که نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، در بهینه‌ترین حالت مقاله‌هایی با ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه مؤثر خواهند بود.

- از کلیدواژه‌های مناسب استفاده کنید

این موضوع به‌نوعی به بحث کیفیت و محتوا نیز مربوط می‌شود. یکی از اشتباهات رایج در انتشار رپورتاژ آگهی این است که معمولاً از کلیدواژه‌ها برای ایجاد بک‌لینک به‌درستی و به‌صورت کارشناسی انتخاب نمی‌شوند و خواننده را تا حدودی گمراه می‌کنند. یک کارشناس سئو در این مورد بیان می‌کند که مخاطبان شما به کیفیت و ارزش متن‌های شما امتیاز خواهند داد، نه صرفاً کلیدواژه‌هایی که استفاده می‌کنید.

- از تیترهای کلی و کلیشه‌ای استفاده نکنید

سعی کنید تا حد امکان تیتر مقاله را جذاب و مرتبط با موضوع آن انتخاب کنید. اگر متن شما درباره قرص‌های رژیمی است، هرگز از عنوان قرص‌های رژیمی «استفاده نکنید چرا که این عنوان بسیار کلی بوده و شانس شما را جهت نمایش در نتایج موتورهای جستجو کاهش می‌دهد. عنوان قبل را می‌توان برای نمونه به ظهور قرص‌های رژیمی برای خانم‌ها تغییر داد. از طرفی استفاده از عنوان‌های بسیار غیرمعمول نیز شانسی در انتخاب به‌عنوان واژه‌ی مورد جستجو از سوی مخاطب نخواهند داشت.

پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، می‌تواند صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha