• چهارشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041206520
  • خبرنگار : 30054

بهترین بیمه عمر، مقایسه شرکت‌های بیمه عمر در azki

بهترین بیمه عمر، مقایسه شرکت‌های بیمه عمر  در azki

بیمه عمر یکی از بیمه‌هایی است که بیشتر شرکت‌های بیمه آن را ارائه می‌کنند و از طریق تبلیغات مختلف به دنبال افزایش فروش این بیمه هستند که همین موضوع باعث سردرگم و مردد شدن مردم در زمان انتخاب و خرید بیمه عمر شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه ازکی، اگر شما هم برای انتخاب بهترین بیمه عمر از بین شرکت‌های بیمه تردید دارید، در ادامه متن با ما همراه باشید تا پس از مقایسه بیمه‌های عمر، بهترین را به شما معرفی کنیم.

بهترین بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر بیمه‌ای بسیار رایج و پرطرفدار در جهان و به خصوص کشورهای پیشرفته است که متأسفانه هنوز در کشور ما اطلاعات و شناخت کافی در میان مردم نسبت به این بیمه وجود ندارد و بیشتر افراد به چشم یک بیمه غیرضروری و غیراجباری به آن نگاه می‌کنند.

با خرید بیمه عمر، بیمه‌گذار هم در زمان حیات خود یک سرمایه‌گذاری سودآور انجام می‌دهد و هم می‌تواند از پوشش‌های بیمه‌ای آن استفاده کند. همچنین پس از فوت از ذی نفعان او حمایت مالی می‌شود.

اگر شما یک فرزند کوچک دارید و نگران آینده او هستید، اگر جوان هستید و می‌خواهید در سنین بالاتر از سرمایه‌گذاری و پوشش‌های بیمه‌ای بهره‌مند شوید، اگر میانسال هستید و می‌خواهید آینده مطمئن‌تری برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید، بیمه عمر می‌تواند بهترین پاسخ برای نیاز شما باشد.

بهترین بیمه عمر

پس از بررسی ضرورت و اهمیت خرید بیمه عمر برای اقشار مختلف جامعه، به موضوع انتخاب بهترین بیمه عمر می‌پردازیم. مفهوم بهترین بیمه عمر برای همه افراد با شرایط مختلف یکسان نیست. به این دلیل که ممکن است یک فرد تنها با هدف سرمایه‌گذاری بیمه عمر را خریداری کند و در این حالت به دنبال بهترین بیمه عمر از نظر نرخ سود باشد. همچنین ممکن است پوشش‌های بیمه‌ای برای یک فرد دیگر اهمیت بیشتری داشته باشد و او شرکت بیمه‌ای را انتخاب کند که کامل‌ترین پوشش‌ها را با بالاترین سقف ارائه می‌کند.

بهترین بیمه عمر از نظر میزان سود

وقتی شما در بیمه عمر سرمایه‌گذاری می‌کنید، به اندوخته (مجموع حق بیمه‌های شما) دو نوع سود تعلق می‌گیرد: سود تضمینی و سود مشارکت در منافع.

سود تضمینی همان سودی است که بیمه مرکزی آن را پرداخت می‌کند و همه شرکت‌های بیمه وظیفه دارند آن را به بیمه‌گذاران خود ارائه کنند. سود تضمینی بیمه عمر در دو سال اول قرارداد ۱۶ درصد، در دو سال دوم ۱۳ درصد و در سال‌های بعد ۱۰ درصد است.

سود مشارکت در منافع به معنی سودی است که از طریق سرمایه‌گذاری‌های شرکت بیمه با سرمایه بیمه‌گذاران خود به آنها تعلق می‌گیرد. این سود در شرکت‌های مختلف بیمه و در سال‌های مختلف متفاوت است.

شرکت‌های بیمه معمولاً سود قطعی بیمه‌های عمر خود را، که مجموع سود تضمینی و سود مشارکت در منافع آن‌ها است، اعلام می‌کنند. البته این سودهای اعلام شده برای یک یا دو سال قبل است و بر اساس آن می‌توان به صورت تقریبی سود سال‌های آینده آن شرکت را پیش‌بینی کرد.

در جدول زیر سود قطعی شرکت‌های معتبر در زمینه بیمه عمر را در ۵ سال گذشته بررسی و مقایسه کرده‌ایم.

بهترین بیمه عمر از نظر سطح توانگری مالی شرکت‌های بیمه

یکی از شاخص‌های بسیار مهم در تشخیص یک بیمه عمر خوب، میزان توانایی مالی شرکت بیمه است که این عامل کیفیت انجام تعهدات را به ویژه در زمان پرداخت خسارت نشان می‌دهد.

سطح توانگری مالی شرکت‌های بیمه هر ساله توسط بیمه مرکزی و در ۵ سطح اعلام می‌شود که سطح یک بهترین سطح و سطح پنج ضعیف‌ترین آن است.

بهترین بیمه عمر از نظر میزان فروش بیمه عمر

یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین بیمه عمر، میزان فروش یا تعداد بیمه‌نامه‌های عمری است که توسط شرکت‌های بیمه صادر شده است. معمولاً شرکتی که در سال‌های گذشته فروش بالایی داشته است، کیفیت ارائه خدمات بالاتری دارد.

با توجه به جدول زیر، بیمه پاسارگاد در سال ۹۶ بالاترین میزان فروش را داشته است. همچنین میزان فروش بیمه عمر سامان نیز با سرعت زیادی در حال افزایش است.

جدول مقایسه بیمه عمر

اگر می‌خواهید یک مقایسه دقیق بین بیمه عمر شرکت‌های مختلف بیمه داشته باشید تا بتوانید با توجه به نیازهای خود بهترین بیمه عمر را انتخاب کنید، جدول زیر را با دقت مشاهده و بررسی نمائید. در این جدول بیمه‌های عمر را از جنبه‌های مختلف با هم مقایسه کرده‌ایم.

بیمه عمر ایران

بیمه ایران یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح در زمینه بیمه عمر است که در سال ۹۶ رتبه دوم فروش این بیمه را به دست آورده است. بیمه عمر ایران در قالب طرح‌های مختلفی مثل بیمه عمر گروهی، بیمه تأمین آتیه فرزندان، بیمه جامع زندگی، بیمه مان و … ارائه می‌شود که جدیدترین و کامل‌ترین طرح آن طرح بیمه عمر مان است.

بیمه عمر پاسارگاد

یکی از شرکت‌های موفق در زمینه بیمه عمر، بیمه پاسارگاد است که در سال ۹۶ بالاترین رتبه فروش این بیمه را داشته است. کامل‌ترین و پرطرفدارترین طرح بیمه عمر پاسارگاد، بیمه عمر و تأمین آتیه است.

بیمه عمر سامان

بیمه سامان شرکت بیمه‌ای معتبر در زمینه انواع بیمه از جمله بیمه عمر است و در سال‌های اخیر فروش بیمه عمر این شرکت با ارائه طرح‌های جدید این بیمه، رشد و پیشرفت زیادی داشته است.

طرح‌های بیمه عمر سامان بسیار متنوع است اما جدیدترین و کامل‌ترین طرح آن را می‌توان طرح بیمه جامع عمر و زندگی سامان عنوان کرد.

خرید اینترنتی بهترین بیمه عمر در azki

پس از بررسی ویژگی‌های بیمه عمر شرکت‌های مختلف، به موضوعی مهم یعنی خرید آن می‌پردازیم.

اگر شما پس از مطالعه این متن هنوز نسبت به انتخاب بهترین بیمه عمر تردید دارید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی و بی‌طرفانه کارشناسان ازکی استفاده کنید تا آنها با توجه به نیازها و شرایط شما بهترین بیمه را پیشنهاد داده و شما را در خرید آن راهنمایی کنند.

با خرید بیمه عمر از سایت ازکی، علاوه بر دریافت مشاوره، شما از مزایایی مثل صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امکان مقایسه انواع بیمه عمر و …بهره‌مند می‌شوید.

Azki.com مرکز مشاوره و انتخاب بیمه است که در زمینه انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه تکمیلی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر و … خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha