• یکشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 98041608102
  • خبرنگار : 90111

اختلاف هواداران الاهلی با برانکو!

اختلاف هواداران الاهلی با برانکو!

اعلام فهرست برانکو برای اردوی اتریش الاهلی اعتراض و تعجب هواداران این تیم عربستانی را به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گل عربی، برانکو ایوانکوویچ بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس داشت از این تیم جدا و راهی لیگ عربستان شد تا هدایت الاهلی را برعهده بگیرد. برانکو فهرست الاهلی برای اردوی اتریش را اعلام کرده است.

سایت گل عربی نوشت که انتخاب‌های برانکو باعث شد تا هواداران الاهلی تعجب کنند و به این تصمیمات سرمربی کروات اعتراض و انتقاد داشته باشند. خط زدن بعضی از بازیکنان محبوب و خارجی که عملکرد خوبی در الاهلی داشته‌اند و در مقابل قراردادن بعضی از بازیکنان باعث این اختلاف و انتقاد شده است.

به گزارش ایسنا، برانکو در پرسپولیس از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود تا جایی که او می‌توانست هر بازیکنی را که می‌خواست خط بزند یا از فهرست خارج کند بدون آنکه با اعتراضی مواجه شود اما ظاهراً در تیم عربستانی این شرایط برای برانکو مهیا نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۶ ۱۶:۱۵

خود کرده را تدبیر نیست ... ! همه که مثل هواداران پرسپولیسی و بازیکنان پرسپولیس نازنین و دوست داشتنی نیستند . تو دنیا تکند ...

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۶ ۲۲:۰۷

داداش، برانکو تو الاهلی دووم نمیاره، الهلال بهش اجازه خودنمایی نمیده، بزرگترین اشتباه برانکو رفتن به لیگ عربستان بود، اونا با هیچ مربی شوخی ندارن؛ پرسپولیس، برانکو رو معتبر کرد و به زودی از لیگ عربستان دیپورت میشه...

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۶ ۲۲:۲۸

خود گویی وخود خندی عجب مرد هنرمندی.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۳

یعنی هیچ عیب دیگه ای نبود برا این بیچاره علم کنید...

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۶ ۱۹:۳۳

نه اینجا هم همینطور بود، او کسانی را فیکس می‌گذاشت که همه متحیر می شدن، و کسانی را خط می زد که که داد همه در می‌اومد، هرچی برانکو بگه از اینجا اومد، او اینجور موفقه، اما تیم‌های عربی باش در می افتن.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۷ ۰۰:۰۴

حالا هنوز کجاشو دیده پرفسور