• سه‌شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 98041809214
  • خبرنگار : 71593

دموکرات‌های آمریکا تحقیقات درباره هزینه‌های مراسم روز استقلال را خواستار شدند

دموکرات‌های آمریکا تحقیقات درباره هزینه‌های مراسم روز استقلال را خواستار شدند

دموکرات‌های سنای آمریکا از دیوان محاسبات این کشور درخواست کرده‌اند تحقیقاتی را درخصوص هزینه‌های مراسم روز استقلال ترامپ و تطابق آن با محدودیت‌های قانونی انجام دهد.

به گزارش ایسنا، تام یودال و پاتریک لیهی و کریس وان هولن، سناتورهای دموکرات آمریکایی در نامه‌ای به جین دودارو، رییس دیوان محاسبات این کشور نوشته‌اند که نگران "انحراف در منابع محدود فدرال" برای برگزاری مراسم روز استقلال آمریکا در چهارم ژوئیه هستند.

این مقامات در نامه خود افزودند: علاوه بر این، نگران گزارش‌هایی هستیم که بیانگر دسترسی نهادهای سیاسی مانند کمیته ملی جمهوری خواهان به پارک "نشنال مال" هستند که نشانگر استفاده از منابع مالی مالیات‌دهندگان در راستای اهداف سیاسی است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، این نامه پس از آن تنظیم شده که "یودال" وزارت کشور آمریکا را به عدم پاسخگویی به تحقیقات قانونگذاران درباره برنامه‌های روز استقلال دونالد ترامپ متهم کرد. از جمله پرسش‌هایی که در این تحقیقات مطرح بود، چگونگی تامین هزینه‌های مضاعف این برنامه‌ها بود.

روزنامه واشنگتن پست هفته گذشته گزارش کرد که سازمان پارک‌های ملی آمریکا ۲.۵ میلیون دلار از بودجه خود را برای هزینه‌های مراسم روز استقلال صرف کرده است.

این سناتورهای از دیوان حسابرسی خواسته‌اند مبلغی که برای مراسم روز استقلال هزینه شده را تخمین بزند و به طور جداگانه تعیین کند که هر بخش از این هزینه مربوط به چه بخشی از این مراسم بوده است.

آنان همچنین از این دیوان درخواست کرده‌اند که هزینه این مراسم در سه سال گذشته و احتمال لغو بخش‌هایی از این مراسم برای تامین هزینه‌های دیگر را نیز مشخص کنند. آنان علاوه بر این می‌خواهند بدانند که این هزینه‌ها با محدودیت‌های قانونی موجود در خصوص فعالیت‌های سیاسی مطابقت داشته یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha