• سه‌شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98041809368
  • خبرنگار : 71442

عوامل «گاندو» پاسخگوی مردم شدند/ اقدام عجیب روابط عمومی صداوسیما

عوامل «گاندو» پاسخگوی مردم شدند/ اقدام عجیب روابط عمومی صداوسیما

عوامل سریال «گاندو» که تا دقایقی قبل با حضور در واحد ۱۶۲ سازمان صداوسیما پاسخگوی مردم بودند، در نشست خبری با خبرنگاران حاضر شدند.

به گزارش ایسنا، سریال با موضوع ضدجاسوسی و امنیتی «گاندو» که در روزهای اخیر با حاشیه‌هایی از جمله انتقاد دولتی‌ها به محتوای سریال همراه بوده است، شامگاه گذشته به پایان رسید.

عوامل این سریال از صبح روز ـ سه شنبه ـ در سازمان صداوسیما حاضر شدند تا در گفت‌وگویی تلفنی با مخاطبان، پاسخگوی مردم باشند.

پس از آن نشست خبری سریال «گاندو»، با حضور عوامل این سریال از جمله مجتبی امینی (تهیه‌کننده)، جواد افشار (کارگردان)، آرش قادری (نویسنده)، پیام دهکردی، وحید رهبانی، خسرو شهراز، مجید نوروزی، مصطفی سلطانی، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، کمند امیرسلیمانی، آزیتا ترکاشوند و نیلوفر شهیدی (بازیگران)، علیرضا صلواتی (تصویربردار) و حامد محسن‌پور (تدوینگر) در محل سالن مذاکرات مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز شد.

با توجه به ادعای عجیب، غیرواقعی و پیامکی روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره مصاحبه روز گذشته نویسنده سریال گاندو با ایسنا - که علاوه بر آنکه فایل صوتی آن موجود است، صحت آن توسط عوامل سریال در نشست امروز نیز مورد تایید و تاکید قرار گرفت - و بنا بر وجود تمایلی مشهود برای ایجاد حاشیه به دلایل نامعلوم، ضمن رد این ادعای غیرواقعی و عجیب، با پرهیز از ورود به هرگونه سناریوی جدید، با عرض پوزش از مخاطبان محترم، با ترک نشست توسط خبرنگار ایسنا، از پوشش خبری این نشست معذوریم.

توضیح پایانی:

روز گذشته مصاحبه ایسنا با نویسنده سریال گاندو منتشر شد که در آن گفته شده بود 80 درصد داستان سریال گاندو بر مبنای تخیل نویسنده شکل گرفته است.

امروز نیز در نشست خبری این سریال، نویسنده آن صحبت‌های خود با ایسنا را تایید و تنها ذکر کرد که تیتر به زعم او شیطنت‌آمیز مصاحبه، سوء تفاهم‌هایی به‌وجود آورده است.

کارگردان سریال نیز تاکید کرد که به‌نوعی می‌توان گفت 100 درصد داستان سریال برمبنای تخیل نویسنده شکل گرفته است.

اما روابط عمومی سازمان صداوسیما در اقدامی عجیب، درحالی‌که نشست یادشده همچنان در حال برگزاری بود، در پیامکی به مشترکان خود - مصرّانه - اعلام کرد که نویسنده سریال گاندو، در نشست خبری این سریال، سخنان خود را در گفت‌وگو با ایسنا، که بازتاب زیادی هم داشته، تکذیب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۲۱

عالی بود، حقایق را گفت، عوامل وطن فروش را رسوا کرد.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۱

چه بخواهیم وچه نخواهیم همین عوامل به زعم حضرتعالی وطن فروش بخش بزرگی ازحکومتندگرچه دیگ به دیگ میگه روت ساه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۸:۲۲

کدوم وطن؟لعنت خدا بر قوم ستمگران

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۹:۰۴

منتظر فصل‌های بعدی هستیم ان‌شاءالله

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۹

فیلم سرتا سر ... اینقدر امنیت ما ضعیف با موتور میرن دنبال طرف و ساده ترین رفتار رو داردن. بعد از اون طرف هتل ترکیه رو حک میکنن این همه تناقض یعنی چی؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۴:۴۳

با موتور نمیشه رفت و تضعیفه؟!؟ عجب

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۳:۱۷

من فقط از اینکه پلیسهای ما به 4 زبان مسلط هستند خوشحالم.!!! محتوی تلف کردن وقت و پول.!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۳:۴۱

سلام - بهترین مجموعه ای که تا کنون از سیما دیده ام که منطبق با جریانات 5+1 است که آن زمانش در خبرها یه جورهایی منعکس می شد.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۴۵

آفرین به شما

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۰۳

گاندو! خیالبافی سیاسی! حکومت علیه حکومت و حاکمیت علیه حاکمیت! اثبات دوگانگی حکومت در ایران چیزی که تمامی ضد انقلاب در پی تحقق آن است!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۸:۲۴

تحلیلت تو حلق جیسون رضائیان

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۴۱

ایسنا اگر میخواست شیطنت کنه این همه مصاحبه مثبت با عوامل نمی‌رفت ...صرف محتوای یه سریال مهم نیست..فرم طبق معمول درنیومده بود...خود عوامل گفتن 80 درصد تخیل بوده . ماجرای مایکل همه سریال که نبوده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۹:۰۹

نویسنده سریال صریح توضیح داد که جریان ۸۰٪ شیطنت رسانه‌ای بوده ... تازه همون ۲۰٪ ... راستی موضع ظریف و البته آشنای آقایان را راجع به مایکل ببخشید همون جیسون دیده‌اید ...!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۱۳

دولت و قوای سه گانه و ...پاسخگوی مردم نیستند چه برسه به گاندو که اصلا نه کسی نگاه میکنه و نه معلوم نیست چیچی هست! در دعوای اصلاح طلب و اصولگرا و دولت و ....و سر سفرگان مردم کیلویی چند هستند؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۵:۱۸

اتفاقا خیلی ها نگاه کردند حتی جاسوس ها و ضد انقلاب ها

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۱۱:۵۰

اگر سری به Google Trends بزنید می‌بینید که محبوبیت واژه «گاندو» در بین کاربران ایرانی طی این مدت به شدت افزایش یافته است. به‌گونه‌ای که اگر ببینید میزان رشد آن را Breakout که به معنای رشد فوق‌العاده زیاد است معرفی کرده است. خود قضاوت کنید که آیا کسی آن را ‌نمی‌بیند و به آن اهمیت نمی‌دهد یا این‌طور نیست؟

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۴۴

این 3 ریال بدونه هیچ هراسی تفکرات 1 جریان سیاسی از طریق رسانه ملی پخش می کنه.ممنون از ایسنا که اخبار و شجاعانه پوشش می دهد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۰:۲۲

خیلی خوب بوده چون یک سری نامردهای را بازگو نموده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۲۶

پول های بلوکه شده که تحویل ایران شد هم معلوم شد بخاطر تبادل جاسوس بوده نه برجام منفعت دستگیری یه جاسوس با این حساب بیشتر از برجام بوده هر روز زوایای پنهانی از برجام برای ملت روشن میشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۳۶

من نمیدونم با این همه اشراف اطلاعاتی سازمان های امنیتی ما که در این سریال به خوبی نمایش داده می شود چرا اسید پاشان به روی زنان و دختران اصفهانی شناسایی و دستگیر نشدند؟

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۰:۴۷

برای اینکه این کار وظیفه نیروی انتظامی نه نیروی ضد جاسوس

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۰:۲۲

بهترین سریالی بود که تاحالا دیدم!دیگه از فیلمای توخالی و فریبنده توهم زای آمریکائی خوشم نمیاد!ای کاش منم محمد بودم! گرچه متاسفانه عبرت ها زیادند و عبرت گیرندگان اندکند!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۰:۲۶

چقدر بد هستن وطن فروشان!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۸:۵۴

خدارا شکر که حقایق یکی پس از دیگری برای مردم روشن واشکار میشود و این یک لطف الهی است که با تلاش شبانه روزی جریان مخالف اسایش و امنیت مردم خداوند در موقع لازم دست همه انهارا رو میکنه و همانطور که ماهیت واقعی اقای نجفی با قتل بی رحمانه همسر بی گناهش افشا شد و ماهیت اصلی اعضاءلیست ... مثل خانم شیخ الاسلام (بزرگترین دزد سال 2019) افشا شد والان هم که تلاش انسانهای دلسوز و وطن دوست سریال گاندو به ثمر نشست و دست خیلی از کسانی که پشت چهره ساختگی مرتکب خیانتهای سنگین به این ملت میشدند را اشکارا مشخص کرد .کسانی که با شانتاژخبری و شبهه افکنی بخواهند جهره حقیقت را بپوشانند هرگز موفق نخواهند شد وانقدر این سریال واقعی است که نیاز به هیچ دفاعی ندارد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۳:۲۹

در عالم سیاست هیچ وقت حقایق روشن نمی شود دوست عزیز

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۹:۵۱

تنها سریالی که بدون ترس ، دست خیانتکاران را برملا کرد و خیلی ها فعمیدند که پول بلوکه شده ایران حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان بود نه برجام آبکی . برای اولین بار به صدوسیماآفرین میگم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۰۹:۰۵

عالی بود

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۹ ۰۲:۰۲

خبرگذاری دولتی سیما میگه نویسنده دروغ گفته صوتش موجوده صوتش رو پخش کنین

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۹ ۱۷:۲۲

خب که چی