• سه‌شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 98041809427
  • خبرنگار : 71368

انتقادات و سوالات اعضای شورای شهر از طرح ترافیک جدید

جلسه شورای شهر با حضور شهردار تهران

تعدادی از اعضای شورای شهر به بیان نقطه نظرات خود در مورد طرح ترافیک جدید پرداختند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران پس از شنیدن گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد عملکرد طرح ترافیک جدید به بیان سوالات خود پرداختند و شهربانو امانی عضو کمیسیون حمل و نقل با بیان این که آیا دوربین‌ها تکمیل است؟ گفت: برای من سوال است که در مهر ماه و با بازگشایی مدارس وضعیت طرح ترافیک چه می‌شود؟.

همچنین افشین حبیب زاده با بیان این که عنوان شده که قبلاً کسانی که خودرویی پلاک زوج داشتند برای استفاده بیشتر اقدام به خرید خودروی با پلاک فرد هم کرده‌اند گفت: حالا سوال اینجاست که چه تضمینی وجود دارد که افراد نسبت به خرید خودروی سوم اقدام نکنند تا مهلت استفاده‌شان به ۶۰ روز رایگان برسد؟.

وی با بیان این که افزایش سرانه موتور سیکلت ممکن است افزایش یابد افزود: پلیس اعلام کرده که خرید و فروش موتور سیلکت ۲۰ درصد افزایش داشته و همچنین آخرین مشاهدات نشان می‌دهد که به خصوص در معابر حاشیه اجرای طرح، تردد افزایش یافته و دوربین خروجی‌ها کامل نیست.

به گزارش ایسنا، در ادامه حجت نظری با بیان این که از ابتدای تیر امسال که طرح ترافیک جدید شروع شده به نظر می‌رسد هوا آلوده‌تر شود تا پاک‌تر گفت: این طرح مصوبه شورای ترافیک است و حالا که تعداد زیادی از شهروندان ناراضی هستند مابقی شرکا نیز باید مسئولیت قبول کنند گفت: به نظر می‌رسد هنوز زیر ساخت‌های توسعه حمل و نقل عمومی ارتقا نیافته است و باید فکری به حال آن کرد.

به گزارش ایسنا، احمد مسجد جامعی با بیان این که گزارش ارائه شده در کمیسیون مطرح نشده و به ما هم نسخه‌ای ندادند گفت: این چه گزارش و چه شورایی است؟.

وی با بیان این که تحول به چه قیمتی باید رخ دهد و مگر ما نظامی هستیم؟ افزود: تحول به روش زوری و یا این که بگویم مردم عقلشان نمی‌رسد، درست نیست و این عقل کل بینی بزرگترین مشکل نظام‌های تحول گراست. چرا کمیسیون‌های ذی‌ربط اطلاعی از جزئیات این طرح ندارند.

مسجد جامعی با بیان این که تبعات اجرای این طرح‌های پول محور باعث افزایش فقر و تبعیض می‌شود و هزینه‌های جابجایی را در سبد خانوارها افزایش می‌دهد گفت: ما به عنوان مدیریت کلان شهری برای آمد و شد مردم چه تسهیلاتی داریم و چند خط اتوبوس و مترو اضافه کردیم؟.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.