• چهارشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041909892
  • خبرنگار : 30054

راه‌اندازی خشکشویی هوشمند و دوستدار طبیعت دیجی‌ واش، سرویس جدید جین ‌وست

راه‌اندازی خشکشویی هوشمند و دوستدار طبیعت دیجی‌ واش، سرویس جدید جین ‌وست

جین‌وست، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک در ایران به منظور توسعه خدمات و رفاه حال مشتریان خود در یک اقدام مبتکرانه با همکاری دیجی ‌واش، خشکشویی هوشمند و مکانیزه سرویس جدید خود را تهران راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام جین‌وست، ممکن است تاکنون برای شستشو، خشکشویی، سفیدشویی، لکه‌بری و اتوکشی کت‌شلوار، پرده، آباژور، لباس مجلسی، لباس کودک و… دچار سردرگمی و برای انتخاب یک خشکشویی ایده‌آل دچار تردید شده باشید.

یک نوآوری از بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک ایران

امروزه با افزایش تمایل مشتریان و مخاطبان به استفاده از سرویس‌های آنلاین و خدمات و فروشگاه‌های اینترنتی استفاده از خشکشویی‌های هوشمند نیز افزایش یافته است، اما آنچه تاکنون در جهان بی‌سابقه بوده، همکاری یک فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک با یک مجموعه‌ی خشکشویی آنلاین، هوشمند و مکانیزه است، به طوریکه باجه‌های خدمات خشکشویی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای لباس وجود داشته و برای ارایه‌ی خدمات به مشتریان آمادگی کامل داشته باشد. از این رو جین وست و دیجی واش این نوآوری را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، زیست‌محیطی و بهداشتی در صنعت خشکشویی، مد، لباس و پارچه بوجود آورده‌اند.

در صنعت خشکشویی، دیجی واش تنها مجموعه‌ای در ایران است که تکنولوژی پونی (PONY) ایتالیا، یکی از سه تکنولوژی برتر جهان در حوزه‌ی تجهیزات خشکشویی رباتیک و مکانیزه را به کار گرفته است.

جالب اینکه هرچند این خدمات محدود به مشتریان جین وست نیست و کلیه‌ی کسانی که علاقه‌مند به استفاده از این خدمات هستند می‌توانند به راحتی از سرویس دیجی واش استفاده کنند، اما این سرویس برای اعضای باشگاه مشتریان جین‌ وست با ۲۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

فارغ از اینکه ابتکار جین وست و دیجی واش تا چه اندازه می‌تواند یک امتیاز خلاقانه و مبتکرانه به شمار آید، امکانات و تجهیزات به‌روز، هوشمند و دوست‌دار طبیعت در مجموعه‌ی دیجی ‌واش از ویژگی‌های منحصر به فرد این خدمت به شمار می‌رود.

ارتباط با مشتری

در حال‌حاضر شرکت جین وست، خدمات دیجی واش را در شش شعبه‌ی خود در تهران در اختیار مشتریان خود قرار داده است و شما می‌توانید البسه یا دیگر لوازم پارچه‌ای یا قابل شستشوی مورد نظر خود را به فروشگاه‌های جین وست در تهران، تحویل دهید و در کمترین زمان و هزینه و بهترین کیفیت، تحویل بگیرید.

علاوه بر این، به منظور بهبود خدمات، سرویس تلفنی در اختیار مشتریان قرار دارد و از سوی دیگر، در آینده‌ی نزدیک اپلیکیشن و سرویس خشکشویی اینترنتی دیجی واش به خدمات این شرکت افزوده خواهد شد تا بدون صرف هزینه اضافه و در حداقل زمان بتوانند لباس‌های خود را به خشکشویی تحویل دهند.

نکته مثبت این نوآوری این است که سفارشات شما توسط کارشناس خشکشویی، درب منزل تحویل گرفته و اطلاعات تخصصی شستشوی پارچه و لباس مورد نظر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و با دریافت اطلاعات، مشتریان را به سمت دریافت هرچه بهتر خدمات راهنمایی می‌کند. این خدمات که به سرویس MCS شناخته می‌شود نوآوری دیگری است که برای اولین‌ بار در ایران به اجرا در آمده است.

خدمات دیجی واش

دیجی واش علاوه بر شستشوی البسه‌، خشکشویی لباس عروس، کفش، پرده، پتو و آباژور را نیز بر عهده می‌گیرد.

سرویس دیجی واش یک سرویس کاملاً هوشمند است که انواع لکه‌ها را بدون آسیب به بافت و ریز بافت پارچه از بین می‌برد.

لکه‌بری، خیاطی، تعمیر لباس، شستشوی لباس کودک، شستشوی شرعی، شستشوی اختصاصی خانوادگی از خدمات ویژه‌ی این خشکشویی است.

علاوه بر این، در هر سرویس یک خط متفاوت وجود دارد که با استفاده از سیستم هوشمند یک بارکد روی هر یک از لباس یا پارچه‌ها قرار می‌گیرد.

دیجی واش حافظ پارچه

سیستم مکانیزه و رباتیک دیجی‌واش ضمن تسریع در فرآیند خشکشویی، به شکل افزاینده‌ای از هرگونه آسیب به بافت و ریزبافت پارچه در حین شستشو، خشکشویی و اتو جلوگیری می‌کند. در اتوکشی به روش سنتی یک بستر پنبه‌ای و یک صفحه سنگین چدنی وجود دارد که در این حالت پارچه تحت فشار و حرارت بسیار بالا قرار می‌گیرد. در این حالت تار و پود میکروسکوپی پارچه که حالت استوانه‌ای دارد، در اثر این نوع اتوکشی پرسی، به حالت مکعبی تغییر شکل می‌دهد. به همین منظور پارچه با کوچکترین تحریک و تعریقی دوباره چروک می‌شود و از شکل و فرم می‌افتد. دیجی واش با استفاده از تکنولوژی خشکشویی رباتیک پونی ایتالیا این مشکل را برای همیشه رفع کرده است و مانع از هرگونه آسیب در حین خشکشویی و اتوشویی لباس می‌شود.

این سرویس از هفته‌ی دوم تیرماه در شعب شمیران سنتر، آرتمیس، میرداماد، مگامال، جردن و سانا جین‌وست در خدمت مشتریان است.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha