• چهارشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041910137
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل شرکت تکران مبرد (ایستکول) عنوان کرد:

ایستکول پیشتاز بازار یخچال فریزرهای کوچک و آبسردکن‌های دومنظوره

ایستکول

مراسم معرفی و تقدیر از نمایندگان برتر فروش ایستکول، در هتل پارسیان آزادی تهران و با حضور دکتر انصاری دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران و اکبر پازوکی، منتخب اتحادیه لوازم‌خانگی تهران برگزار شد. در این مراسم مهرداد محمدی مدیرعامل شرکت تکران مبرد از پیشتازی برند ایستکول در بازار یخچال فریزرهای کوچک و متوسط و آبسردکن‌های دومنظوره خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایستکول، مهرداد محمدی مدیرعامل شرکت تکران مبرد (ایستکول) در مراسمی که عصر چهارشنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۸ به منظور معرفی و تقدیر نمایندگان برتر فروش این شرکت در هتل پارسیان آزادی برگزار شد با اشاره به سابقه ۴۰ سال فعالیت این شرکت در عرصه صنعت کشور اظهار کرد: ایستکول با اتکا به سابقه طولانی و تیراژ سالانه بیش از ۲۰۰ هزار انواع محصول در نقطه بهینه قیمت و کیفیت در بازار قرار دارد و برند ایستکول در گروه یخچال فریزر های کوچک و متوسط و آبسردکن‌های دومنظوره، با سهم بازار ۶۵ درصدی پیشتاز بازار لوازم خانگی است.

وی رمز موفقیت مجموعه ایستکول در شرایط دشوار اقتصادی موجود را سخت‌کوشی خانواده ایستکول دانست و افزود: در کنار تلاش افراد متخصص و متعهدی که در این شرکت مشغول کار هستند، موقعیت برند ایستکول در بازار و تنوع محصولات این شرکت مزیت بزرگ ما به شمار می‌رود.

مدیرعامل ایستکول با بیان اینکه محصولات این برند طیف گسترده‌ای از مصرف کنندگان در حوزه‌های اداری، تجاری، خانگی، رفاهی و درمانی را پوشش می‌دهد، تصریح کرد: تنوع محصولات باعث می‌شود که اگر در یک بازار در مقاطعی با نقصان و کمبود تقاضا مواجه شویم، بازار دیگر به ما کمک کند و به این ترتیب شرایط را برای پایداری و موفقیت خانواده محصولات ایستکول فراهم کنیم.

این فعال صنعت یخچال فریزر و آبسردکن‌های دومنظوره با اشاره به چالش‌های پیش روی این شرکت در سال‌های اخیر، گفت: طی سال گذشته و سال جاری با نوسان نرخ ارز و التهاب در بازارهای مختلف، شرکت تکران مبرد هم با چالش تامین مواد اولیه مواجه شد که تاکنون موفق شده‌ایم این چالش را با قدرت مدیریت کنیم. ضمن اینکه افزایش رقبای کوچک داخلی و محصولات وارداتی نیز چالش دیگری است که با آن مواجه هستیم، البته با ممنوعیت واردات محصول کامل از خارج کشور چالشی که با محصولات وارداتی داشتیم کاهش یافته و سهم مناسبی از بازار محصولات وارداتی را به خود اختصاص داده ایم.

وی در مورد برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت اظهار کرد: اولین برنامه توسعه‌ای شرکت ایستکول در حوزه تولید، ورود به بخش‌های مغفول بازار و تنوع بخشی به تولید یخچال فریزرهای کوچک و تولید آبسردکن‌های ۱۰۰ درصد داخلی است.

این فعال صنعتی در تشریح خدمات پس از فروش شرکت ایستکول گفت: در بخش خدمات پس از فروش بیش از ۳۰۰ نماینده پس از فروش داریم که با نصب رایگان و گارانتی ۱۸ ماهه در خدمت مشتریان هستیم و پشتیبانی ۱۰ ساله از این محصولات را به عهده می گیریم.

وی در مورد صادرات محصولات ایستکول نیز گفت: کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان و ترکمنستان کشورهایی هستند که در حال حاضر صادرات به آنها داریم. محصولات ایستکول در بازار صادراتی افغانستان حضور پررنگی دارد و قراردادهای خوبی در این بازار منعقد کردیم. در بازار صادراتی عراق نیز تلاش می‌کنیم سهم بیشتری از بازار این کشور را به دست آوریم گرچه افزایش قیمت ارز و نبود شبکه بانکی مناسب برای پشتیبانی از صادرات، فعالیت در این بازار را برای ما سخت کرده است. در حوزه کشورهای cis هم با حضور در نمایشگاه‌ها در حال ارزیابی و ایجاد ارتباطات لازم برای صادرات به این کشورها هستیم.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.