• جمعه / ۲۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98042110768
  • خبرنگار : 71588

از ترس واکنش حماس

ارتش رژیم صهیونیستی بابت شهادت یکی از مبارزان قسام عذرخواهی کرد!

ارتش رژیم صهیونیستی بابت شهادت یکی از مبارزان قسام عذرخواهی کرد!

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته "محمود ادهم" یکی از مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام را در شمال نوار غزه هدف تیراندازی قرار داد و به شهادت رساند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز از ترس واکنش احتمالی مقاومت فلسطین به شهادت محمود ادهم یکی از مبارزان گردان‌های قسام در مرز غزه، در مرزهای این منطقه به حالت آماده‌باش درآمد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی این حادثه، قسام رژیم صهیونیستی را تهدید به انتقام کرد و گفت، هرگز در برابر چنین جنایتی ساکت نمی‌نشیند و هرگونه عواقب آن متوجه این رژیم خواهد بود.

جنبش حماس اعلام کرد که با ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، تفاهمات صورت گرفته برای آرام‌سازی اوضاع در غزه در معرض خطر خواهد بود.

در پی این تهدیدات، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تیراندازی به سمت ادهم در مرز غزه یک سوء تفاهم بوده است!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تاکید کرد که نیروهای ارتش ادهم را به اشتباه به گمان اینکه یک فرد مسلح است، هدف تیراندازی قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی گفته که تحقیقات را در این باره انجام خواهد داد.

رسانه‌های صهیونیستی بیانیه ارتش را بزدلانه و شرم‌آور خوانده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه شهادت محمود ادهم یکی از مبارزان گردان‌های قسام را جنایت تازه‌ای از سوی دشمن صهیونیستی خوانده و تاکید کردند که این رژیم تاوان حماقت‌هایش را خواهد داد.

این گروه‌ها تهدید کردند که رژیم صهیونیستی بهای سنگینی بابت جنایات علیه ملت فلسطین پرداخت خواهد کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از آزمودن صبر مقاومت برحذر داشته و تاکید کردند که مقاومت قادر است جلوی تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر را بگیرد.

مقاومت فلسطین اعلام کرد: هرگز به دشمن اجازه تغییر قواعد درگیری و اعمال معادلاتی جدید به نفع خود را نمی‌دهیم.

گردان‌های قسام نیز قبلا تهدید کرده بود که هرگز ساده از کنار این جنایت رژیم صهیونیستی نخواهد گذشت و مسؤولیت شهادت ادهم متوجه این رژیم خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش احتمالی مقاومت فلسطین به شهادت محمود ادهم یکی از مبارزان گردان‌های قسام در مرز غزه، در مرزهای این باریکه به حالت آماده‌باش درآمد.

پایگاه خبری عبری زبان "حدشوت ۲۴" گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته از ترس پاسخ احتمالی حماس به حالت آماده باش درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش حماس به شهادت یکی از مبارزان خود، طی بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی اعلام کرد که این اتفاق در نتیجه یک سوء تفاهم رخ داده و نیروهای اسرائیلی گمان کردند که ادهم مسلح بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha