• شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۸ / ۰۷:۲۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98042210934
  • منبع : نمایندگی البرز

رئیس کمیسیون معماری شورای شهر کرج:

نانو و بیوتکنولوژی می‌تواند مشکل شیرابه پسماندهای کرج را حل کند

نانو و بیوتکنولوژی می‌تواند مشکل شیرابه پسماندهای کرج را حل کند

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون معماری شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری را از ایده‌های خلاقانه محروم نکنیم.

به گزارش ایسنا، احد رسولی جمعه ۲۱ تیرماه در رویداد واقعیت‌های استارتاپی که در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مشکلات شهر نیازمند ایجاد فضاهای جدید هستیم که برگزاری استارتاپ‌ها بخشی از این فضاها هستند.

وی ادامه داد: شورا و شهرداری کرج به دنبال این است که توانمندی گروه‌های استارتاپی را بشناسد و از ایده و خلاقیت آنها برای حل معضلات شهر بهره بگیرد.

وی افزود: اینکه گروه‌های استارتاپی در حل کدامیک از معضلات شهری می‌توانند مؤثر واقع شوند به بحث و بررسی با اعضای این گروه‌ها نیاز دارد و نیازمند صرف زمان است و نباید سرسری از کنار آن عبور کرد.

این مسئول ابراز کرد: به نظر می‌رسد استفاده از ایده و خلاقیت گروه‌های استارتاپی بتواند در ساماندهی بافت فرسوده و مدیریت پسماند مؤثر واقع شود.

عضو شورای شهر کرج گفت: در حوزه استفاده از توانمندی و پتانسیل‌های گروه‌های استارتاپی در ابتدای راه هستیم ولی این طور هم نیست که مدیریت شهری هیچ اقدامی در این راستا صورت نداده باشد.

رسولی ابراز کرد: شهرداری کرج از حدود پنج سال پیش حمایت خود را از گروه‌های استارتاپی آغاز کرده و این مسیر تا راه اندازی خانه استارتاپ کرج پیش رفته است.

وی اظهار کرد: در حوزه استارتاپ باید حمایت‌های خاصی از گروه‌های فعال از جمله بخشودگی مالیاتی، ارائه تسهیلات بانکی و ایجاد فضای کار مناسب صورت بگیرد تا این گروه‌ها بدون دغدغه بتوانند به ایده‌های خود پروبال داده و آنها را به مرحله اجرا برسانند.

وی توضیح داد: نباید اجازه دهیم ارتباط دوسویه گروه‌های استارتاپی با مدیریت شهری قطع شود چون در این صورت شورا و شهرداری از بهره گیری از ایده‌های خلاقانه در زمینه‌های مختلف محروم خواهد شد.

وی گفت: به نظر می‌رسد ورود استارتاپ‌ها در حوزه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی بتواند سرعت حل برخی از مشکلات شهری مثل شیرابه پسماندها را سرعت ببخشد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha