• شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98042211124
  • خبرنگار : 71506

سروش احمدی: ۴ طلا در ۶ وزن یونیورسیاد حاکی از جایگاه تکواندوی ایران است

سروش احمدی: ۴ طلا در ۶ وزن یونیورسیاد حاکی از جایگاه تکواندوی ایران است

نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم تکواندوی ایران در بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا، با تمجید از عملکرد تیم ملی تکواندو در این رقابت ها گفت: ۴ طلا در ۶ وزن نشان دهنده جایگاه تکواندوی ایران است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، سروش احمدی پس از کسب چهارمین طلای تکواندو در بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۱۹ گفت: یونیورسیاد سطح کیفی بالایی دارد و بعد از المپیک دومین رویداد مهم ورزشی که بیشترین ورزشکار را دارد، محسوب می‌شود. در رشته تکواندو نیز اختصاص ۲۰ امتیاز کسب سهمیه المپیک به طلایی‌های یونیورسیاد نشان از اهمیت این مسابقات دارد.

تکواندوکار وزن ۶۳- کیلوگرم ایران افزود: خوشبختانه تیم تکواندوی ایران عملکرد بسیار خوبی در این رقابت‌ها داشت و توانست در ۶ وزن به ۴ مدال طلا برسد که این امر حاکی از توانمندی بالای تیم ایران دارد. خدا را شکر با کسب بهترین نتیجه به ایران بر می‌گردیم و جا دارد از زحمات مربیان تیم ملی تشکر کنم. من هم با کسب این مدال طلا ۲۰ امتیاز دیگر در راه کسب سهمیه المپیک در وزن ۶۸- کیلوگرم گرفتم و یک گام دیگر به المپیک نزدیک‌تر شدم.

وی درباره رقابت سخت در فینال با حریف ازبک که باعث شد کار به راند طلایی کشیده شود، گفت: همانطور که ما بارها حریفان را آنالیز می‌کنیم، آن‌ها هم ما را آنالیز می‌کنند و با آگاهی از نقاط ضعف و قوتمان به میدان می آیند. در مجموع حریفان خوبی داشتم که خدا را شکر توانستم آن‌ها را شکست دهم اما گاهی کار گره می‌خورد و سخت‌تر می‌شود. در مبارزه نیمه نهایی هم حریفم خیلی خوب بود و بازی را بست و پا به پای هم پیش رفتیم اما خدا را شکر توانستم با استراتژی خوب مربیان در نهایت پیروز شوم.

احمدی افزود: حریفم در مبارزه فینال نیز مدال نقره بازی‌های آسیایی را در کارنامه اش داشت و جزو مدعیان این وزن محسوب می‌شد. در فینال اشتباهاتی داشتم و متاسفانه غافلگیر شدم اما توانستم به مبارزه برگردم و پیروز شوم. قول می‌دهم نقاط ضعفم را برای مسابقات آینده برطرف کنم و با کمترین اشتباه به مصاف حریفانم بروم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

دارنده مدال طلای یونیورسیاد درباره برنامه‌های خود در سال المپیک گفت: یک سال تا المپیک زمان داریم و همه تکواندوکاران جهان تمرکزشان بر روی گرفتن سهمیه المپیک معطوف شده است، من و دیگر نفرات تیم ملی نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و با صلاحدید کادر فنی در رویدادهای مختلف کسب سهمیه شرکت می‌کنیم. امیدوارم در نهایت بتوانیم ۳ سهمیه کامل المپیک را بگیریم و هر کس که شایسته‌تر است بتواند به عنوان نماینده ایران در المپیک مبارزه کند. سایر نفرات نیز در کنار رقابت همه دوستان من هستند و همه برای سربلندی نام ایران می‌جنگیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha