• دوشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۸ / ۰۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98042311994
  • خبرنگار : 71638

گفتگو با مربی سازنده ای که بیشترین قهرمان را در انتخابی تیم ملی امید داشت

گفتگو با مربی سازنده ای که بیشترین قهرمان را در انتخابی تیم ملی امید داشت

مربی سازنده شهرستان جویبار که 4 شاگردش در مسابقات اخیر انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید قهرمان شدند، از نیمه کاره رها کردن سالن در حال ساخت کشتی جویبار گله کرد.

حسین نقیبی که پیش از این چهره‌های نامداری نظیر کمیل قاسمی شاگرد او بوده اند، در گفت و گو با ایسنا، درباره شاگردان خود که به تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال راه پیدا کرده‌اند و توانستند در مسابقات انتخابی اخیر قهرمان شوند، گفت: کامران قاسم پور، نیما اشفاقی، امیررضا اکبرزاده و برخی نفرات دیگر از شاگردان من بودند که از نونهالی و خردسالی آنها را تمرین می‌دادم. افتخار می‌کنم که آنها توانستند به تیم ملی امید راه پیدا کنند. البته این کشتی گیران مدال‌های زیادی در جام‌های مختلف دارند.

او در باره حیطه‌ی فعالیت خود، گفت: من اکنون فقط در رده‌ی سنی جوانان و بزرگسالان کار می‌کنم. در رده‌ی جوانان رضا مظفری، ایمان صادقی، جواد ضیایی و برخی کشتی گیران دیگر شاگردان من بوده‌اند که مدال‌های زیادی را در مسابقات مختلف کسب کرده اند. مظفری مدت زیادی مصدوم بوده و برای او برنامه دارید که بتواند در وزن ۷۹ کیلوگرم به عرصه رقابت برگردد. همچنین حسن یزدانی که در رده نونهالان زیر نظر امید اسماعیل پور تمرین می‌کرد، در رده نوجوانان شاگرد همت مسلمی بود و از رده جوانان تا مسابقات جهانی لاس وگاس نزد من تمرین می‌کرد که پس از کسب مدال نقره در مسابقات جهانی ۲۰۱۵، بار دیگر زیر نظر همت مسلمی تمرینات خود را پیگیری کرد.

او بابیان اینکه کشتی حق مردم جویبار است و باید مسئولان به فکر افزایش امکانات کشتی باشند، گفت: پایتخت کشتی جهان و ایران شهر جویبار است و بیشترین کشتی گیران در تیم ملی برای همین شهر هستند و خیلی ظلم است که یک سالن درست برای برگزاری مسابقات و تمرین نداشته باشند که این کمترین حق مردم این شهر است.

این مربی سازنده ادامه داد: اهالی کشتی وضعیت مملکت را درک می‌کنند، اگر پول نباشد برای کل ورزش اعم از فوتبال هم نباید پول باشد ولی اگر به فوتبال پول تزریق می‌شود باید امکانات کشتی را هم افزایش دهند.

وی در خصوص نیمه کار ماندن سالن کشتی جویبار گفت: از مسئولان درخواست دارم که این سالن را راه اندازی کنند. متأسفانه هیچ‌گونه فعالیت و تلاشی برای به پایان رسیدن این سالن صورت نمی‌گیرد و برای عاشقان کشتی حداقل امکانات را فراهم نمی‌کنند. همین سالن کشتی می‌تواند افراد زیادی را به کشتی علاقه مند کند و این علاقه مندی را از کودکی درون بچه‌ها پرورش دهند و مربیان بتوانند مستعدین را به ورزش کشتی دعوت کنند.

او در پایان گفت: از مسئولین درخواست دارم که نگاه ویژه ای به کشتی و انتخابات آن داشته باشند و به رئیس آینده فدراسیون کمک کنند زیرا این افراد سرمایه‌های کشتی هستند و در آخر از مسئولان می‌خواهم به کشتی اهمیت بیشتری دهند و امکانات را برای علاقه مندان در این زمینه زیاد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha