• دوشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98042412592
  • منبع : منطقه جنوب تهران

‌دادستان عمومی و انقلاب شهرستان:

نظارت جدی بر نحوه مدیریت مراکز بهبودی اقامتی قرچک اهمیت دارد

نظارت جدی بر نحوه مدیریت مراکز بهبودی اقامتی قرچک اهمیت دارد

ایسنا/تهران ‌دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: نظارت جدی بر نحوه مدیریت مراکز بهبودی اقامتی قرچک اهمیت دارد.

به گزارش ایسنا، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک با حضور بهمن خطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان قرچک در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه، اظهار کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح کلان کشور اقدامات مثبتی داشته است و در حوزه اسکان معتادین متجاهر عملکرد خوبی دارد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی اهتمام در برخورد با متخلفان داشته باشند، افزود: نسبت به گذشته در بحث مبارزه و کاهش عرضه و درمان دولت اقدامات خوبی داشته است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: افرادی که در مبارزه قاچاق مواد مخدر تلاش دارند و با ارگان‌ها همکاری می‌کنند باید مورد تشویق قرار گیرند، همچنین پایین آمدن سن مصرف مواد مخدر نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها و بیماران گرفتار اعتیاد است.

حجت‌الاسلام سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک نیز در این جلسه اظهار کرد: خرد جمعی باید باعث شود معضل مواد مخدر و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز برچیده شود.

وی بابیان اینکه احیای حقوق عامه جزو وظایف مدعی‌العموم است، اضافه کرد: پیشگیری از مواد مخدر و مبارزه با آن محول شده به دستگاه قضائی است و به جد با این موضوع مبارزه خواهیم کرد.

دادستان شهرستان قرچک بابیان اینکه برنامه برای معتادان داشته باشیم، گفت: یکی از وظایف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایجاد کمپ ماده ۱۶ است و در کمپ‌ها برنامه‌های کاربردی برای بازنگشتن این افراد به مصرف مواد مخدر برنامه‌ریزی شود.

سینکایی با تأکید بر اینکه شهرستان قرچک به کمپ ماده ۱۶ نیازمند است، افزود: نظارت جدی بر نحوه مدیریت مراکز بهبودی اقامتی اهمیت دارد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر ضمن تخصیص امکانات، بایستی برنامه کاربردی داشت به خصوص در حین درمان و حمایت‌های پس از درمان معتادین باید با جدیت به قوانین و آئین‌نامه‌ها به معنای واقعی عمل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha