• سه‌شنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 98042512944
  • خبرنگار : 71368

تغییر جهت خیابان ویلا در سکوت؛

ورود شورای شهر به "یکطرفه شدن ویلا" در صورت نارضایتی مردم

ورود شورای شهر به "یکطرفه شدن ویلا" در صورت نارضایتی مردم

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از ورود شورای شهر به موضوع یکطرفه شدن خیابان شهید نجات الهی(ویلا) در صورت اعتراض و نارضایتی شهروندان خبر داد.

محمد علی کرونی در گفت و گو با ایسنا، در مورد یکطرفه شدن خیابان ویلا و حذف مسیر شمال به جنوب این خیابان آن هم در غیاب نظرسنجی از کسبه و اهالی و اطلاع رسانی عمومی،  گفت: این اتفاق در راستای تحقق گذر میراث فرهنگی رخ داده است.

وی با بیان این که قرار است خیابان ویلا به گذر صنایع دستی تبدیل شود گفت: این تغییر مسیر در کمیسیون فرهنگی و  اجتماعی شورای شهر مطرح شده  و قرار است که با توجه به این که می‌بایست خیابان ویلا به گذر صنایع دستی و یک محل گردشگری تبدیل شود، عرض پیاده رو اضافه شده و یک لاین برای تردد پیاده‌ها افزایش می‌یابد و همچنین یک لاین خیابان به پارک حاشیه‌ای و یک لاین نیز به مسیر تردد خودروها تبدیل شود.

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این که نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این خصوص مثبت بوده و خیابان ویلا به معبری برای گردشگری و گذر صنایع دستی تبدیل خواهد شد، گفت: این طور که به نظر می‌رسد طی هماهنگی شهرداری منطقه و پلیس مقرر شده که این تغییر جهت خیابان به مدت دو هفته بصورت آزمایشی انجام گیرد.

کرونی در باره دور بودن فاصله مسیرهای جایگزین با خیابان ویلا،‌ گفت: قطعاً در جلساتی که برای تغییر مسیر این خیابان برگزار شده پلیس هم حضور داشته است و مسیرهای جایگزین مناسب می‌بایست از سوی پلیس معرفی شود.

وی با بیان این که  رضایت مردم از داشتن یک گذر فرهنگی مهمتر است و در صورت افزایش نارضایتی مردم کمیته حمل و نقل شورای شهر به این موضوع ورود خواهد کرد گفت: البته دقت داشته باشید که تغییر جهت حرکت در این خیابان در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مورد تایید قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۲۵

هیچ کس راضی نیست محل کارم من خیابون ویلا هستش و صبح باید کلی دور بزنم تا برسم محل کارم