• سه‌شنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98042513058
  • خبرنگار : 30054

برای راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

لوازم‌التحریر به‌ عنوان یکی از کالاهای اساسی و ضروری مردم شناخته می‌شود و به همین دلیل اگر شما به فکر هستید تا یک کسب‌وکار خوب را شروع کنید، راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر ایده‌ی خوبی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تحریر ۲۰، اگر این ایده به سر شما زده و تصمیم به برپا کردن یک فروشگاه عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌تحریر دارید، با ما همراه شوید و تا پایان این نوشته را بخوانید.

راه‌اندازی مغازه لوازم‌التحریر به‌مانند راه‌اندازی دیگر کسب‌وکارها، می‌تواند شروع یک اتفاق بزرگ باشد، همچنین راه‌اندازی یک فروشگاه لوازم‌التحریر، بسیار جذاب و لذت‌بخش است. چرا که هم با دانش‌آموزان و دانشجویان سروکار دارید و هم لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارهای رنگارنگ و زیبا و جذاب را به فروش می‌رسانید.

در ابتدا نیاز است تا سرمایه‌ای را جمع کرده و سپس اقدام به خرید عمده لوازم التحریر و نوشت افزار کنید.

در ادامه این متن به‌اختصار مراحلی را بیان کرده‌ایم که می‌توانید دنبال کرده تا بتوانید به یک کسب‌وکار موفق درزمینهٔ لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار دست پیدا کنید.

مرحله اول: برنامه‌ریزی دقیق برای کار

در ابتدا همان‌گونه که گفته شد، برای راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی، فروش و بازاریابی دارید. بهتر است قیمت فروشگاه‌های عمده‌فروشی مختلف را با هم مقایسه کنید و ارزان ترین قیمت لوازم التحریر را پیدا کنید. قبل از هرکار بهتر است یک ورق کاغذ بردارید و در آن میزان سرمایه و لیست اجناس مورد نیاز را همراه با قیمت بنویسید تا بتوانید نقشه مناسب‌تری برای کارتان ترسیم کنید.

مرحله دوم: انتخاب موقعیت مکانی فروشگاه

پیشنهاد ما به شما این است که زمان کافی برای انتخاب محل کارتان بگذارید و بین اجاره کردن یا خریدن یک مکان با موقعیت مناسب با توجه به بودجه خود اقدام کنید. اگر قصد اجاره و یا خرید یک مغازه برای راه‌اندازی این کسب‌وکار و پیشه را مد نظر دارید، بهتر است به این نکته توجه کنید. همچنین باید خرید اجناس مغازه را با توجه به وضعیت اقتصادی محل انجام دهید.

- مکانی را انتخاب کنید که نزدیک به مدرسه، دانشگاه یا ادارات و سازمان‌های دولتی باشد.

- مکانی را انتخاب کنید که پر رفت‌وآمد باشد.

- مکانی را انتخاب کنید که وضعیت درآمدی و معیشتی اهالی آن، در سطح متوسط و بالا باشد.

مرحله سوم: دریافت مجوزهای موردنیاز

افتتاح و تاسیس فروشگاه لوازم‌التحریر هم مانند هر فروشگاه دیگری نیاز به مجوزهای لازم خود دارد که با تحقیق از کسانی که همین شغل را دارند و البته مراکز اداری مربوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. برای این کار حتماً به اتحادیه لوازم‌التحریر شهر خود سر بزنید.

مرحله چهارم: اقدام برای خرید اجناس و تجهیزات فروشگاه

این مرحله را می‌توان یکی از مهم‌ترین مراحل در راستای راه‌اندازی مغازه لوازم‌التحریر دانست. اگر شما بتوانید فروشگاهی را پیدا کنید که لوازم‌التحریر را به‌صورت عمده و قیمت ارزان به شما بفروشد، درنتیجه سود شما از فروش اجناسی که خریداری کرده‌اید بالاتر رفته و موفقیت شما بیشتر خواهد شد. همچنین از اجناس و کالاهای ضروری شروع کنید. شاید از ضروری‌ترین اقلام لوازم‌التحریر، بتوان به مداد، خودکار، دفتر، پاک‌کن، تراش، دفترچه یادداشت، مدادرنگی، پاستل، آبرنگ، خمیربازی، ماژیک، اتود، جامدادی، روان‌نویس، خط کش، قیچی و غیره نام برد. سعی کنید برندهایی را انتخاب کنید که ارزان و البته باکیفیت باشند.

برای این کار کافی است به مراکز عمده‌فروشی در شهر خودتان سر بزنید. اینترنت این کار را برای شما آسان کرده و با یک جستجو در اینترنت می‌توانید این مقایسه را انجام دهید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه پول خود را خرج کنید، به فروشگاه اینترنتی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار تحریر ۲۰ (www.tahrir۲۰.com) سر بزنید. خرید از این فروشگاه علاوه بر اینکه در زمان خرید شما صرفه‌جویی می‌کند، تمامی اقلام لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار را یکجا به شما پیشنهاد می‌دهد، تخفیف‌های بسیار مناسبی برای خرید عمده دارد و همچنین کالاهای خریداری شده را سریع و ارزان برای شما ارسال می‌کند و دردسر یک خرید پرزحمت را از دوش شما برمی‌دارد.

این فروشگاه اکثر برندهای معتبر داخلی و خارجی و تنوع بالایی از محصولات را به شما ارائه می‌دهد و با داشتن نماد دو ستاره اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، خریدی امن را به شما هدیه می‌دهد.

برای خرید از این وب‌سایت از دسته‌بندی محصولات آن بازدید کنید، سفارش خود را ثبت کنید و کالای خریداری خود را به‌راحتی در شهر خود تحویل بگیرید.

مرحله پنجم: تبلیغات و بازاریابی

با چاپ بروشور، تراکت تبلیغاتی، دعوت از دیگران برای افتتاحیه و تبلیغ در شبکه‌های مجازی نظیر تلگرام، اینستاگرام و … کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید. بهترین راه را برای دستیابی به بازار مقصد خود، مثل مدارس، مهدکودک‌ها، ادارات و غیره جستجو کنید.

امروزه با توجه به اینکه قسمت زیادی از وقت افراد در شبکه‌های مجازی می‌گذرد، حتماً یک صفحه مختص به فروشگاه خود بسازید و محصولات خود را در آن انتشار دهید.

می‌توانید در بازار هدف خود مثل مدارس و مهدها تبلیغ کنید و تخفیف‌هایی ویژه آنها اختصاص دهید.

امیدواریم که با مطالعه این متن و سعی و همت، کسب‌وکاری موفق را درزمینهٔ لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار شروع کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha