• سه‌شنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 98042513155
  • خبرنگار : 71448

دلار به کانال ۱۱,۰۰۰ تومان برگشت

دلار به کانال ۱۱,۰۰۰ تومان برگشت

قیمت دلار در بانک و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی کاهش یافت و به زیر ۱۲ هزار تومان رسید.

به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (۲۵ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۱ تومان بود، امروز ۱۱ هزار و ۷۵۱ تومان خریداری شد.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۲۳۱ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز حدود ۴۰۰ تومان کاهش داشته است.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۷۰۵ تومان خریداری می‌شود.

نرخ ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۸۹۷ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۴۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۵ ۱۵:۵۷

پس چرا گوشت و لبنیات و میوه و پوشاک و هزینه های روزمره زندگی، هنوز داره بر اساس دلار 15000 تومنی محاسبه میشه ؟؟؟ مگه ما دلار میخوریم یا دلار میپوشیم یا زیر سقف دلار زندگی میکنیم که هر روز قیمت دلار را کاهش میدن .. بابا این فیلم کی تموم میشه ؟؟ والا ملت اینجوری نمیان دلارهاشون رو به آقای همتی بفروشن. اتفاقا الان بهترین فرصت خرید هست. ریزش امروز بورس، اولین موج خروج نقدینگی به سمت دلار و سکه رو در پی خواهد داشت ... به عرض بنده خواهید رسید؛ خیلی زود !

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۵ ۱۸:۱۷

چه بهتر که دلار ارزان شود. شما چرا ناراحتی؟ شاید از همانهایی هستی که برای سود بادآورده دلار خریدی. کمی انصاف داشته باش و تنها به فکر سود شخصی خودت نباش.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۶ ۱۲:۵۱

مگه دلار از سه چهار تومن شد حدود پونزده شونزده تومن همه چی سریع سه برابر شد که سریع بیاد پایین؟

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۵ ۱۶:۳۴

دلار باید کمتر از 8000تومان باشد تا فقیر در بین مردم ایران کمتر شود!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۵ ۱۹:۱۱

بانک مرکزی پشت این نزول ها وصعود قیمت هاست . فعلا که خریداری نیست .

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۵ ۱۹:۱۱

من میگم بانک مرکزی بیاد خیال خودشو برای یکدفعه هم که شده راحت کنه و بیاد دست به یک اقدام انتحاری بزنه و ظرف یک شب قیمت دلار رو برسونه به 2000 تومن ببینم چند نفر میان دلارهای خونگیشونو میفروشن و بعد که دیگه خیالش راحت شد هیچکس نمیاد حالا بذاره دلار قیمت واقعی خودشو در سطح بازار داشته باشه و نشون بده.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۵ ۲۰:۰۳

بانک مرکزی مرداد پارسال هم یک چنین بازی سخیفانه ای رو انجام داده بود و تقریبا نیمه مرداد 97 بود که قیمت دلار و سکه را به شدت آورد پایین جوریکه سکه به زیر 3 میلیون و دلار را تا 10 هزار تومن آورد پایین ولی یک ماه نکشید که به شدت قیمتها سیر نجومی به خودش گرفت تا جاییکه اول مهر 97 دلار رسید 20 هزار تومن و سکه هم 6 میلیون تومن و الان هم یکبار دیگه همین بازی رو راه انداخته.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۶ ۰۴:۱۸

نظرات را منتشر نمیکنید !!