• شنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98042915094
  • خبرنگار : 30054

معرفی فروم تخصصی کار در الکامپ ۹۸

معرفی فروم تخصصی کار در الکامپ ۹۸

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک از تاریخ ۲۷ تا۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با شعار آینده بهتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در زمینه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود و فرصتی مناسب برای تبادل‌ نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

در دوره‌های قبل با افزایش رشد استارتاپ‌های داخل کشور و مشارکت آن‌ها در این رویداد، فضای نوآورانه این نمایشگاه افزایش یافت.

کارجوپلاس هم مانند سال‌های گذشته به‌عنوان استارتاپ خلاق در زمینه کاریابی و استخدام در این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان است.

این تیم در الکامپ امسال علاوه بر معرفی سرویس‌های مختلف برنامه کارجوپلاس ، از بخش جدیدی به نام فروم تخصصی کار رونمایی می‌کند.

 فروم تخصصی خدمت جدید استارتاپ کارجوپلاس است که شما می‌توانید در این بخش سوالات تخصصی خود را در زمینه جذب و استخدام بپرسید و نظرات خود را مطرح کنید. می‌توان گفت فروم یا تالار گفتمان یکی از بهترین ابزارهای اینترنت برای یادگیری و پاسخ دادن به سوالات خود در هر زمینه‌ای است؛ زیرا افراد مختلف با سطح دانش کم یا زیاد یکجا جمع می‌شوند و اطلاعات خودشان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

شما هم اگر به‌تازگی فارغ‌التحصیل شدید و با نحوه کسب درآمد از رشته‌ای که خوانده‌اید آشنایی ندارید، یا به دنبال شغل بهتر و پردرآمدتری هستید و می‌خواهید در محیط کاری خود پیشرفت کنید؛ باید به این نکته توجه داشته باشید که سازمان‌ها بیشتر از ۶۰ درصد تصمیمات درست را با مشورت کردن می‌گیرند و حتی ۳۰ درصد استخدام‌ها نیز با معرفی دوستان و آشنایان انجام می‌شود. شما نیز با سوال کردن از دیگران می‌توانید از کمک و مشورت آن‌ها برای موفقیت استفاده کنید.

سوال های خود را اینجا وارد کنید تا در فروم تخصصی کار به آن‌ها پاسخ داده شود و برای شما ارسال گردد.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha