• شنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98042915206
  • خبرنگار : 30054

معرفی دستاوردهای فناورانه در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

معرفی دستاوردهای فناورانه در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

بیست و پنجمین نمایشگاه «الکامپ» در حالی برگزار می‌شود که شرکت‌های دانش بنیان دستاوردهای فناورانه خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، شرکت‌های دانش بنیان با نگاه به نیازهای بازار و صنعت کشور به افزایش بازدهی، فروش و ظرفیت تولید در این نمایشگاه حاضر شده و آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته‌اند.

در ادامه برخی از دستاوردهای فناورانه معرفی شده در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم.

۵۰ درصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها

خاکی، رییس هیات مدیره مجموعه شرکت‌های مهندسی دانش‌بنیان رها می‌گوید: محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ آوردیم که به کلیه مجموعه‌ها این امکان را می‌دهد که از نرم‌افزارهایی که دارند بیشترین بهره‌وری را داشته باشند. برای مثال یکی از این نرم‌افزارها به نام استر، که به کمک آن دو نفر می‌توانند از یک لپ‌تاپ به طور همزمان استفاده کنند. همچنین از یک کیس کامپیوتر ۱۲ نفر به طور همزمان می‌توانند بدون اضافه کردن سخت‌افزار جدید استفاده کنند. یکی از دستاوردهای مجموعه، زیرو کلایر که به مجموعه‌ها این امکان را می‌دهد که برای هر کدام از کاربران خود به طور جداگانه کیس کامپیوتر تهیه نکنند. این محصولات به مجموعه‌ها کمک می‌کند که تا ۹۵ درصد صرفه‌جویی برق داشته باشند. این محصولات همچنین بیش از ۵۰ درصد صرفه‌جویی را در بخش اقتصادی مجموعه‌ها ایجاد می‌کند.

رونمایی از نسخه‌های جدید سیستم‌های حضور و غیاب

شرکت کسری هم یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ امسال بود. علیرضا مژده، قائم مقام مدیرعامل و معاون فنی مهندسی این شرکت در خصوص دستاوردهای خود در این نمایشگاه می‌گوید: از چند دستاورد در نمایشگاه الکامپ ۹۸ رونمایی کردیم. یکی از آن‌ها ارایه نسخه حضور و غیاب است که به صورت ابری عرضه شده است. در واقع این محصول سیستم کلود حضور و غیاب است که شاید برای اولین بار توسط تولیدکنندگان داخلی عرضه می‌شود. همچنین از نسخه‌های جدید محصولات قبلی خود نیز رونمایی کردیم که با ویژگی‌های جدید به بازار ارائه می‌شود. از طرفی سیستم آوید (مدیریت تردد مکانی مبتنی بر GPS) و سیستم مدیریت اتوماسیون حراست را نیز به این نمایشگاه آوردیم.

رونمایی از سیستم احراز هویت صوتی

زارع، مدیرعامل شرکت دژ افزار نت در خصوص این شرکت و محصولاتش در این نمایشگاه می‌گوید: شرکت دژ افزار نت، دانش بنیان بوده و در حوزه شبکه و امنیت شبکه مشغول به فعالیت است. در نمایشگاه الکامپ امسال ما از محصول احراز هویت صوتی رونمایی کردیم‌. این سیستم جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های اثر انگشت است. این محصول با نرخ خطای بسیار پایینی (۲ درصد) می‌تواند یک کاربر را با صدا احراز هویت کند. این محصول را می‌توان در اتوماسیون اداری و خانه‌های هوشمند استفاده کرد. محصول دیگر سیستم یکسو ساز شبکه است این محصول برای مجموعه‌های حیاتی و حساس مورد نیاز بوده و قیمت آن یک پنجم نمونه‌های خارجی است.

انتهای رپرتاژ خارجی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha