• یکشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98043015487
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

سایت "پسماندهای ویژه بیمارستانی" کرمانشاه هنوز به نتیجه نرسیده است

سایت "پسماندهای ویژه بیمارستانی" کرمانشاه هنوز به نتیجه نرسیده است

ایسنا/کرمانشاه سایت پسماندهای ویژه بیمارستانی کرمانشاه ماجرای چند ساله دارد و با وجود پیگیری‌های متعدد هنوز به نتیجه نرسیده و پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه همچنان در محل قدیمی خود واقع در محدوده سراب قنبر دفن می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، پسماندهای ویژه بیمارستانی شهر کرمانشاه هم اکنون بعد از بی‌خطرسازی در محلی در نزدیکی سراب قنبر دفن می‌شود، اما همین دفن پسماندهای بی‌خطر شده نگرانی‌های زیادی را برای مردم و فعالان محیط زیست ایجاد کرده است.

این نگرانی‌ها باعث شد پیگیری‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه از جمله دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و ... برای جانمایی و راه‌اندازی سایت جدید آغاز شود، اما با گذشت چند سال هنوز این پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده و برخی از مراحل نهایی کار برای راه‌اندازی این سایت باقی مانده است.

معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه درباره آخرین وضعیت سایت پسماندهای ویژه بیمارستانی کرمانشاه گفت: تمام اقدامات و مجوزهایی که مربوط به حوزه محیط زیست استان بود انجام شده و هم اکنون کارهای واگذاری زمین باقی مانده است.

فرحناز اقبالی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: برای راه‌اندازی سایت پسماندهای ویژه بیمارستانی کرمانشاه چند گزینه مد نظر بود که در نهایت محلی در منطقه "دم شمشه" به تایید نهایی رسید و در کمیته فنی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف به تصویب رسید.

وی ادامه داد: برای انتخاب این محل تمام پارامترها از جمله بافت خاک، شیب شناسی، هیدرولوژی، فواصل محل تا اماکن مسکونی و... مد نظر قرار گرفته تا پیامدهای زیست محیطی و بهداشتی نداشته باشد.

معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آنچه مربوط به محیط زیست بوده انجام و مجوزهای لازم نیز صادر شده است، خاطرنشان کرد: اکنون کار در مرحله واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی است.

اقبالی یادآور شد: بعد از طی این مراحل کار احداث سایت جدید پسماندهای ویژه بیمارستانی کرمانشاه آغاز خواهد شد.

به گفته این مسئول، هم اکنون تمام پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه به شیوه بهداشتی بی‌خطرسازی و دفن می‌شود و مشکل خاصی در این بخش وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha