• دوشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98043116273
  • خبرنگار : 71620

کاظم‌زاده: دولت از اقدامات خود برای رونق تولید گزارش دهد

کاظم‌زاده: دولت از اقدامات خود برای رونق تولید گزارش دهد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس از دولت خواست تا در مورد حمایت از تولید کنندگان داخلی گزارشی ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، شادمهر کاظم‌زاده در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه، مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: خروج آمریکا از برجام و پیمان‌های متعدد بین المللی این کشور را به کشوری هنجار شکن و قانون گریز تبدیل کرده است. تنها راه مقابله با زورگویی آمریکا عمل به راهبردهای قرآنی است که نیروهای مسلح به خوبی به آن عمل کردند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و  دره شهر در مجلس ضمن تشکر از نیروهای سپاه پاسداران در خصوص سقوط پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش  انگلیسی تاکید کرد: در جنگ تحمیلی تکیه بر توانایی‌ها باعث پیروزی و عزت کشورمان شد امروز نیز اگر تکیه به نیروهای داخلی اولویت اولیه کشور باشد در جنگ اقتصادی با  استکبار جهانی پیروز خواهیم شد. بر همین اساس از هیئت دولت می‌خواهم که  به سازمان‌ها و صنعتگران پیشنهاد دهد که تمام خریدهای مورد نیاز خود را براساس یک برنامه منسجم از محل‌های خاص و ملی تهیه کنند. دولت باید از صنعتگران داخلی با یک برنامه منسجم حمایت کند.

وی افزود: لازم است دولت یک گزارش از اقدامات انجام شده در راستای حمایت از تولید در سال رونق تولید از تولید کنندگان داخلی ارائه دهد و بگوید طی چهار ماه گذشته چه اقداماتی برای تولیدات داخلی انجام داده است.

کاظم زاده در مورد مرز کلات و دهلران گفت: امید دارم تا قبل از اربعین امسال مرز دهلران برای زوار اربعین باز شود. گشایش این مرز علاوه بر این که موجب تسهیل تردد زوار می‌شود ضرورتی برای رونق اقتصادی و تجاری برای دو کشور مسلمان عراق و ایران است.

نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس با توجه به گرمای فوق العاده در دهلران از وزیر کشور خواست که ساعات اداری حوزه انتخابیه‌اش براساس ساعات اداری مناطق گرمسیری ابلاغ شود.

کاظم زاده در پایان خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در خصوص اعلام مناطق عملیاتی جنگی برای شهرستان‌های آبدانان، دره شهر و بدره با توجه به مدارک و مستندات موجود اقدامات لازم را به عمل آورید و به حق قانونی مردم پاسخ دهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha