• دوشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98043116410
  • خبرنگار : 71429

حاشیه‌های سومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی

راز دکمه‌های پیدا شده در صحنه قتل میترا استاد کشف شد

راز دکمه‌های پیدا شده در صحنه قتل میترا استاد کشف شد

سومین جلسه دادگاه نجفی در حالی پایان یافت که طی آن مشخص شد دکمه‌های پیدا شده در محل وقوع قتل میترا استاد مربوط به پسرش بوده است.

به گزارش ایسنا، یکی از حواشی سومین جلسه دادگاه نجفی نشان دادن پیراهن پسر میترا استاد بود توسط او بود. پسر میترا استاد در این جلسه در این باره، گفت که در زمان مشاهده جسد مادرش و بدلیل شوک عصبی که به او وارده شده بود پیراهنش را پاره کرده و دکمه هایش کنده شده بود.

قاضی دادگاه پیش از فراخواندن پسر میترا استاد، همچون جلسه قبل تاکید کرد که عکاسان از مهیار صفری عکس نیندازند.

در جلسه سوم دادگاه محمدعلی نجفی باز هم پدر و مادر میترا استاد در دادگاه حاضر نشدند که البته قاضی کشکولی در این باره گفت: وکیل قانونی داشتند که وکالت آنها را برعهده داشته و دفاع کردند و این موضوع منع قانونی ندارد.

قاضی محمدی کشکولی در پاسخ به سوالی  درباره علت عدم اجازه صحبت به قاضی شهریاری در جلسه امروز و اینکه قرار بوده ایشان صحبت کند گفت که بحث اجازه نیست و ایشان به اندازه کافی فرصت دفاع داشتند.

مسعود استاد برادر میترا استاد نیز در جمع خبرنگاران درباره اخذ مبالغ میلیاردی و اعلام رضایتشان در پرونده گفت که این موضوع صحت ندارد و بار دیگر بر قصاص متهم تاکید کرد.

یکی دیگر از حواشی دادگاه امروز نجفی، حضور علی دایی و وکیلش در راهروی دادگاه کیفری استان تهران بود. او از پاسخ به سوالی درباره  علت حضورش در دادگاه خودداری کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۲ ۰۹:۳۵

آقای نجفی تنها سیاستمداری بوده که امکان آدمکشی ندارد ببین این خانم ... چه کرده که به او جنون آنی دست زده چرا رو جنون آنی بررسی نمیکنید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۲ ۱۷:۵۹

اره جون عمش... انقدر خوشحال بود از قتلی که کرده حتی نتونست توی اقرارش جلو خندشو بگیره

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۲ ۱۰:۳۳

شایدم اقای نجفی گند زیادی بالا اورده راهی جز کشتن نداشته تا سرپوش بزاره رو گند کاریاش

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۳ ۰۰:۲۰

آقای نجفی داره موضوع را جوره دیگه ای جلوه میده چونکه برای خیلی‌ها بودنه نفر سوم در صحنه قتل در زمان ارتکاب ایشان به قتل تقریبأ ثابت شده است اما ایشان به هیچ عنوانی گردن نمیگیرد .