• پنجشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98050301573
  • خبرنگار : 30054

چرا رپورتاژ آگهی برای مدیران برندها اهمیت دارد؟

چرا رپورتاژ آگهی برای مدیران برندها اهمیت دارد؟

یکی از مشکلاتی که این روزها صاحبان برندها و کسب‌وکارهای اینترنتی در مورد وب‌سایت با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، این است که باوجود رعایت استانداردهای سئو و تولید محتوا هنوز رتبه مناسبی در گوگل ندارند. در این میان، مدیران وب‌سایت‌هایی که از مزایای انتشار رپورتاژ آگهی آگاه باشند، می‌توانند از سایر رقبا پیشی بگیرند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌شده است.

از مهم‌ترین مزایای سفارش رپورتاژ آگهی در سایت‌ها می‌توان به اثرگذاری بالای آن بر روی کاربران اشاره کرد. این کار باعث اعتماد کاربران هم می‌شود. ماندگاری و قابلیت نامحدود بودن آن موجب تاثیر گذاری بیشتر آن می‌شود و همچنین انتشار مطلب در موتور جستجوی گوگل هم تاثیر بسزایی دارد.

یکی دیگر از روش‌های مهمی که موجب جذب مخاطب می‌شود معرفی برند مورد نظر و معرفی کامل محصولات و یا خدمات وب‌سایت است. معرفی مدیران برندهای معتبر و مصاحبه با آن‌ها در قالب یک مقاله و یا گزارش می‌تواند اعتماد اکثر کاربران را جلب کند. گوگل هم دقیقا شیفته همین اعتماد کاربران است. مطلبی که بتواند کاربران اینترنتی را عاشق خود کند، بی‌تردید گوگل را هم در دام عشق خود گرفتار می‌کند.

رپورتاژ آگهی را در چه سایت‌هایی منتشر کنیم؟

اما یک فاکتور ارزنده در انتشار رپورتاژ آگهی، وب‌سایت گذارنده است. اینکه وب‌سایت گذارنده تا چه میزان نزد گوگل معتبر است می‌تواند به ایجاد حس اعتماد در کاربران نیز بیافزاید. بهتر است قبل از سفارش رپورتاژ آگهی اعتبار دامنه و اعتبار صفحه وب‌سایت پذیرنده را بررسی کنید. این یکی از عواملی است که بر تعیین هزینه رپورتاژ آگهی موثر است.

عدد اسپم اسکور فاکتور دیگری است که شاید با دانستن آن بتوانید در انتخاب وب‌سایت هوشمندانه عمل کنید. این عدد معمولا بین ۰ تا ۱۰۰ است و هرچه به ۱۰۰ نزدیک‌تر باشد، احتمال اسپم بودن وب‌سایت افزایش می‌یابد.

از طرفی، حتماً رتبه وب‌سایت را در الکسا بررسی کنید. هرچه تعداد بازدیدکنندگان یک وب‌سایت بالاتر باشد، رتبه آن در الکسا پایین‌تر خواهد بود و این خود مزیتی در انتشار رپورتاژ آگهی خواهد بود. این عدد در بحث هزینه انتشار رپورتاژ آگهی نیز بی تاثیر نخواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، هر چه تعداد بازدیدکنندگان یک وب‌سایت بیشتر باشد، به‌واسطه بک لینک‌ها ترافیک بیشتری به سمت وب‌سایت شما روانه می‌شود و این یعنی مخاطب بیشتر برای سایت شما که درنهایت به افزایش فروش می‌انجامد.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha