• یکشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98050602549
  • خبرنگار : 30054

انتخاب کلمات کلیدی در رپورتاژآگهی چگونه است؟

انتخاب کلمات کلیدی در رپورتاژآگهی چگونه است؟

هنگامی‌ که در اینترنت به دنبال اطلاعاتی درباره یک مطلب هستید، آن را با چه کلمات یا عبارت‌هایی جستجو می‌کنید؟ مسلماً برای اینکه منظورتان را به موتورهای جستجو بفهمانید باید از کلمات و عبارت‌های مرتبط با آنچه می‌خواهید استفاده کنید. بی‌تردید اگر قرار است یک رپورتاژ آگهی منتشر کنید، کار حساس‌تر می‌شود و باید نهایت دقت عمل را به‌کارگیرید.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

به گزارش ایسنا، کلمات کلیدی بنا بر تعریف، کلمات و عبارت‌هایی هستند که هر کاربر به‌منظور یافتن اطلاعات خاصی در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و نظایر آن‌ها وارد می‌کند. می‌توان گفت انتخاب کلمات کلیدی در واقع خلاصه‌ای جامع از کل محتوا در صفحه وب‌سایت است.

چرا انتخاب کلمات کلیدی مهم است؟

هدف شما به‌عنوان صاحب وب‌سایت یا تولیدکننده محتوا این است که کلمات موجود در صفحه با واژه‌هایی که توسط افراد جستجو می‌شوند مرتبط باشند تا بازدید از محتوای سایت از بین تمامی موارد جستجو شانس بیشتری داشته باشد؛ بنابراین کلمات کلیدی نقش مهمی در موفقیت انتشار رپورتاژ آگهی دارند. کلمات کلیدی در واقع پل ارتباطی بین کلمات جستجو شده و مطالبی هستند که شما برای رفع نیاز کاربران فراهم کرده‌اید. هدف شما این است که کاربران بیشتری با کلیک روی کلمات کلیدی به سمت وب‌سایت‌تان هدایت شوند؛ بنابراین کلمات کلیدی که در محتوای رپورتاژ آگهی به کار می‌برید در میزان جذب ترافیک بازدیدکننده‌ها تعیین‌کننده است.

برای مثال اگر یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل دارید، باید در محتوایی که تولید می‌کنید از کلمات کلیدی که بیشترین میزان جستجو توسط کاربران در حوزه لوازم جانبی موبایل دارند، استفاده کنید.

علاوه بر آن، برای ایجاد محتوای مناسب باید نیازهای مخاطبانتان را بهتر بشناسید و نوع زبان مخصوص آن‌ها را یاد بگیرید. برای این کار، باید با مشتریان خودتان گفتمان کنید، در گروه‌های اجتماعی و بین مردم حضور داشته باشید و از همه مهم‌تر با ابزاری مانند «جستجوی کلمات کلیدی» گوگل کار کنید.

به یاد داشته باشید که مخاطبان با کلیک روی کلمات کلیدی انگیزه خودشان را به شما نشان می‌دهند و اگر شما هم در انتخاب این کلمات هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید با شناختی که از انگیزه مخاطبان دارید، به شیوه صحیح محصول یا خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha