• یکشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98050602752
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به تذکر هفته گذشته رحیمی

فرهنگی: با چوب یک عنوان جعلی دیگران را زدن روش درستی نیست

فرهنگی: با چوب یک عنوان جعلی دیگران را زدن روش درستی نیست

نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس به منظور به کاربردن لفظ جبهه پایداری بیان کرد پایداری‌ها جمعی از مردم کشور و نیروهای انقلابی هستند و این که ما با استفاده از آنها اصطلاح پایداری را اختراع کنیم و بر سر مخالفین خود به عنوان یک پتک بزنیم صحیح نیست.

به گزارش ایسنا، محمد حسین فرهنگی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۵ ایین نامه داخلی مجلس با انتقاد از به کاربردن لفظ جبهه پایداری از سوی علیرضا رحیمی بیان کرد: بر اساس اصل ۴۰ قانون اساسی هیچ کس نمی‌تواند اعمال حق خویش را وسیله‌ی اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد. هفته گذشته آقای رحیمی در تذکری با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس توضیحاتی را در خصوص سوال خود از وزیر دفاع مطرح کرد.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ ایشان در تذکر خود فرمودند به دنبال این سوال جمعی از اعضای پایداری مجلس نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته‌اند که بنده صلاحیت عضویت در هیات رئیسه را ندارم.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد:‌ در این ارتباط دو تذکر باید گفته شود اول این که استفاده از چماق برای کوبیدن بر سر مخالفان خود روش مناسبی نیست. پایداری‌ها جمعی از مردم کشور و نیروهای انقلابی بوده و مدافع و همراه و نهادهای قانونی کشور هستند و علاقه مندند که کشور بر اساس موازین انقلابی اداره شود  و باید به آنها احترام گذاشت. این که ما اصطلاح پایداری را اختراع کنیم و بر سر هر کسی که مخالف ما است بزنیم روش ناپسندی است.

وی افزود: همچنین در مجلس تنها سه نفر عضو این تشکل هستند که مورد احترام ما می‌باشند و بقیه اعضایی که این نامه را امضاء کردند عضو این جبهه نیستند. این که ما امضاء کنندگان نامه را با چوب یک عنوان جعلی بزنیم روش درستی نیست.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در هفته گذشته در تذکری با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سوال خود از وزیر دفاع بیان کرد:‌ برخی از نمایندگان که غالبا از گروه پایداری هستند علیه بنده شکایتی را به کمیسیون آیین نامه دادند که بنده بر خلاف شئون هیات رئیسه عمل کردم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha