• یکشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98050602853
  • خبرنگار : 71565

محمودزاده: دولت فکری برای ساماندهی بازارچه های مرزی کند

محمودزاده: دولت فکری برای ساماندهی بازارچه های مرزی کند

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: دولت به جای به گلوله بستن جوانان بیکار مناطق مرزی فکری برای ساماندهی بازارچه‌های مرزی کند و کارگاه‌های اشتغال زا ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور گفت: آقای روحانی تا چه زمانی شما به وضعیت نامساعد فرهنگیان زحمتکش توجه نخواهید کرد؟ حقوق پایین کارکنان آموزش و پرورش و فرهنگیان شاغل و بازنشسته، عدم تعیین تکلیف مدارک تحصیلی فرهنگیان شاغل و بازنشسته، عدم اعمال افزایش 25 درصد حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش مناطق جنگی و درگیر، عدم تعیین تکلیف معلمین حق التدریس، نهضت و پیش دبستانی سوادآموزی از مواردی است که باید مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

وی در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: بخش کشاورزی با مدیریت ناکارامد مجموعه وزارت کشاورزی دچار مشکلاتی شده است، قیمت پایین نرخ خرید تضمینی گندم کشاورزان باعث کاهش خرید گندم در مناطق شده است، واردات بی رویه محصولات کشاورزی و محدودیت صادرات محصولات مازاد و گرانی نهاده‌ها دامی و ماشین آلات کشاورزی، تولید کشاورزی را در سال رونق تولید با چالش جدی روبه رو کرده است.

محمود زاده در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد: آقای رحمانی فضلی تا چه زمانی می خواهید جوانان بیکار و کولبر مناطق مرزی را به گلوله ببندید؟ چرا به جای حل مشکل صورت مسئله را پاک می کنید؟ دولت به جای به گلوله بستن جوانان بیکار مناطق مرزی فکری برای ساماندهی بازارچه های مرزی کند و کارگاه های اشتغال زا ایجاد کند، مگر مطابق قانون اساسی تامین معیشت، اشتغال، مسکن و سلامت جامعه از وظایف دولت نیست؟ دولت به نمایندگان مجلس پاسخگو باشد، درآمدهای نفتی و مالیاتی به کجا می رود؟ چرا از این درآمدها کمترین مبلغی به مردم مناطق مرزی تعلق می گیرد؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha