به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، در سالهای اخیر با روشنتر شدن نقش تبلیغات در شکل دادن ذائقه عموم مردم، استفاده از تیزرهای تبلیغاتی به بلوغ نسبی رسیده است. در بحبوحه رقابت سازمانهای مختلف برای بیشتر دیده شدن، همه شاهد ظهور تبلیغات متفرقه و بیکیفیت نیز هستیم؛ تبلیغاتی که بیش از آن که ما را به محصولِ عرضهشده ترغیب کنند، حس دافعه در ما ایجاد میکنند. همین امر ما را به اهمیت تبلیغاتِ مؤثر بیشتر از همیشه واقف میکند.
تیزر معرفی برند / فیلم برند
زمانی لازم است برند خود را با قدرت از رقبا جلو بیاندازید. لازم است هویت برند خود را تقویت کنید و یا آن را ایجاد کنید. یک فیلم برند مستقیما محصول و خدمات و یا خود برند را نمایش نمیدهد. بلکه با نمایش ارزشها، اهداف و داستان برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا میبخشد. برندها معمولا برای ساخت تیزر تبلیغاتی برند دقت زیادی کرده و از صرف زمان و هزینه کافی نمیهراسند.
· معمولا ۳۰ ثانیه تا چند دقیقه
· داستان برند را روایت میکند
· اشاره مستقیم به محصولات و خدمات ندارد
· هویت برند را نمایش میدهد
· احساس مخاطب را درگیر میکند
· به برند اعتبار میبخشد
تیزر معرفی محصول یا خدمت
هنگامی که شما قصد دارید یک محصول را معرفی کنید، انتخابهای بیشماری پیش رویتان خواهد بود. باید بدانید مخاطب آگهی شما چه گروهی هستند و در کدام رسانه میخواهید آگهی را پخش کنید. مثلا تبلیغ یک شامپو با تبلیغ یک نرمافزار و اپلیکیشن موبایل و یا یک خودرو با هم متفاوت هستند. هر کدام شخصیت و نوع خاصی از بیان را نیاز دارند.
ما در کانون آنی بین به شما کمک میکنیم تا آگهی مورد نیاز خود را با شیوهای درست در برابر چشمان مخاطبانتان قرار دهید.
· معمولا ۳۰ تا ۶۰ ثانیه
· معرفی محصول هدف اصلی آگهی است
· مزیتهای رقابتی محصول دیده میشود
· رئال / انیمیشن ۳بعدی / موشن گرافیک
تیزر و فیلم معرفی مجموعه / سازمان / شرکت
مجموعه تجاری، خدماتی و یا تفریحی خود را در زمانی کوتاه به تصویر بکشید. امکانات، برتریها نسبت به رقبا و نقاط قوت خود را برای مخاطب عام به روشنی بیان کنید.
البته این مهم است که بدانید برای مثال اگر کارخانه تولید قطعات یدکی خودرو دارید، فقط در صورتی که میخواهید کارخانه خودرا به مخاطب نشان دهید و فکر میکنید برای او این اهمیت دارد کارخانه شما به چه شکل است به معرفی کارخانه بپردازید.
متاسفانه اخیرا شرکتها و برندها برای کاهش هزینه تولید تیزر تبلیغاتی به جای معرفی محصول اقدام به نمایش کارخانه میکنند که این تنها اتلاف زمان و هزینه است. اما برای مواردی مانند مجموعههای تفریحی یا تجاری که موضوع تبلیغ خود مجموعه است داستان متفاوت است و باید مجموعه به زیباترین و خلاقانهترین حالت به تصویر کشیده شود.
کارشناسان با سابقه کانون آنی بین به شما برای انتخاب بهترین راهبرد تبلیغاتی کمک خواهد کرد.
· معمولا ۳۰ تا ۱۲۰ ثانیه
· امکانات و توانمندیها نمایش داده میشود
· محیط مجموعه نمایش داده میشود
· جزییات بیان نمیشود
· موسیقی و تصویر نقش مهمتری از گوینده دارند
· با فیلم تبلیغاتی یا صنعتی اشتباه گرفته نشود
تیزر معرفی رویدادها / پروموشنها
گاهی شما نیاز به معرفی مجموعه یا محصول خود ندارید. تنها میخواهید در یک موضوع خاص اطلاعرسانی کنید. مثلا دعوت به یک مسابقه یا بازدید از نمایشگاه کنید.
در این موارد احتمالا کار سادهتری در پیش داریم. هم میتوانیم از موشن گرافیک استفاده کنیم و هم از سبکهای پیچیدهتر. مخاطب با شما آشناست نیازی به معارفه نداریم. پس خیلی مستقیم و بیمعطلی موضوع را با مخاطب طرح خواهیم کرد.
· معمولا ۳۰ تا ۶۰ ثانیه
· موضوع به صورت واضح و شفاف بیان میشود
· نیازی به معرفی برند و محصول ندارد
· رئال / موشن گرافیک
انتخاب آژانس تبلیغاتی
انتخاب یک آژانس تولیدکننده فیلم و تیزرهای تبلیغاتی یک مساله بغرنج است! به همین خاطر باید در این زمینه دقت کافی داشت. اگر به دنبال یک آژانس تبلیغاتی مطمئن هستید که در ساخت تیزر و ساخت فیلمهای تبلیغاتی و صنعتی متخصص باشد پیشنهاد میکنیم نگاهی به وبسایت کانون آنی بینwww.anibeen.com بیندازید.
کارشناسان خانه تولید کانون آنی بین با ایجاد توازن بین خلاقیت و استراتژیهای تعیین شده، سختترین پیچیدگیها را به زیبایی حل میکنند بدون آن که هر کدام فدای دیگری شود. این یعنی نسبت خلاقیت به استراتژی ۱:۱ است. علاوه بر این هنرمندان کانون آنی بین تلاش دارند همیشه در تقاطع کیفیت و هزینه باشند! به این معنا که بیشترین نتایج خارقالعاده را از هر ریال هزینهای که برای تولید فیلم، تیزر و آگهی خود میکنید برایتان استخراج خواهند کرد.
انتهای رپرتاژ خبری
نظرات