• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98050703170
  • خبرنگار : 30054

۴ نکته که قبل از سفارش رپورتاژآگهی باید بدانید

۴ نکته که قبل از سفارش رپورتاژآگهی باید بدانید

محتوای خوب برای شما یک ثروت محسوب می‌شود و توانایی این را دارد که یک تجربه خوب برای مشتریان به ارمغان بیاورد و آن‌ها را بازهم به‌سوی شما بکشاند. محتوای خوب در رپورتاژ آگهی، بلیت شانس شماست. شما می‌توانید به‌وسیله آن توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید و تاثیر مثبت برند را به‌طور مداوم تقویت کنید.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

به گزارش ایسنا، زمانی که محتوای خود را مورد ارزیابی قراردادید، احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر شناخته شوید. به‌ طور خلاصه، ارزیابی محتوا به شما کمک می‌کند که محتوای موثر بیشتری برای به دست آوردن مشتری جدید و حفظ مشتریان موجود تولید کنید.

کارشناسان سئو و بازاریابی همواره بر کیفیت رپورتاژ آگهی تاکید کرده‌اند، چرا که اگر رپورتاژ آگهی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، نمی‌تواند آن‌طور که باید موثر واقع شود. ازاین‌رو، شما برای انتشار رپورتاژآگهی باید اصول و قوانین سئو و بازاریابی را در نظر بگیرید و البته تا حد مناسبی با مهارت‌های خبرنگاری و خبرنویسی نیز آشنا باشید.

متن را روان بنویسید

یکی از فاکتورهایی که ارزش یک رپورتاژ خبری را تعیین می‌کند، یکدست بودن و روانی متن است. علاوه بر آنچه به‌عنوان نیاز کاربران باید در متن به آن پاسخ داده شود، رعایت اصول نگارشی و متنی است.

تیتر را جذاب بنویسید

انتخاب یک تیتر جذاب می‌تواند کاربران را به خواندن متن مشتاق کند. در حقیقت، هر آنچه در محتوای یک متن وجود دارد باید در قالب تیتر خبر به تصویر کشیده شود. توجه کنید که نباید خواننده را با تیترهای اغراق‌آمیز گول بزنید.

سئو را رعایت کنید

اگر می‌خواهید گوگل به متن شما اعتبار و ارزش بیشتر دهد، باید اصول سئو متنی یا سئو محتوا را رعایت کنید. برای این منظور بهتر است کلمات کلیدی را در جاهای مناسبی از متن قرار دهید که چگالی کلیدواژه‌ها در متن حفظ شود. از طرفی به کلمات کلیدی مشابه نیز باید توجه ویژه‌ای داشته باشید تا رشته‌ای از کلمات کلیدی در متن ایجاد و مورد استقبال گوگل قرار گیرد.

بک‌لینک‌ها را جدی بگیرید

شاید انتخاب هایپر لینک‌های درون‌متنی یا بک لینک‌هایی که قرار هستند کاربران را به وب‌سایت شما هدایت کنند، مهم‌ترین نکته در انتشار رپورتاژ آگهی باشد. انکر تکست‌ها عبارت‌ها یا کلماتی هستند که لینک وب‌سایت شما به‌صورت فالو و نوفالو روی آن‌ها قرار می‌گیرند و کاربران با کلید روی آن‌ها به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند. ازاین‌رو، بهتر است در انتخاب آن‌ها هوشمندانه عمل کنید و بر اساس نیاز مخاطبان و نوع محصول و خدمات خود آن‌ها را انتخاب کنید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژآگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha