• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98050703205
  • خبرنگار : 71429

واکنش برادر میترا استاد به خبر "گذشت در ازای ۱۰ میلیارد تومان"

واکنش برادر میترا استاد به خبر "گذشت در ازای ۱۰ میلیارد تومان"

برادر میترا استاد به شایعه اعلام گذشت اولیای دم میترا استاد از محمدعلی نجفی در ازای دریافت مبلغ ۱۰ میلیاردتومان، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مسعود استاد در پستی که ساعت ۲ بامداد امروز (دوشنبه) در اینستاگرامش منتشر کرد، نوشت:

«به نام آن که تن را نور جان داد

خرد را سوی دانایی عنان داد

همیشه بر این باور بودم که رسانه‌ها منعکس کننده حقیقت‌اند و می‌بایست از لسان آنها از واقعیات باخبر شد اما حالا ایمان دارم که خواننده باید علم لدنی یا علم غیب بداند تا سره از ناسره اخبار برخی از رسانه‌ها را تشخیص دهد.

لحظاتی قبل، برخی از کانال‌های تلگرامی خبر کذبی مبنی بر مذاکره اینجانب و آقای نجفی در جلسه دادرسی با موضوع مصالحه در ازای مبلغ ۱۰ میلیارد تومان منتشر کردند.  هم اکنون ضمن تکذیب هر نوع مذاکره در این خصوص با آقای نجفی یا هر شخصی از سوی ایشان به اطلاع این قبیل رسانه‌ها می رسانم:

اولا انصافا زیبنده نیست برای جذب مخاطب به هر ریسمانی چنگ بزنید و از عوالم خیالات خویش برای آنها خبرسازی نمایید.

ثانیا: با یادآوری ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی، قدر مسلم این حق برای بنده و خانواده محفوظ است که در اولین فرصت از منتشر کنندگان این اخبار ناصواب شکایت نماییم.

ثالثا: اگر کفر نباشد، شاید بهتر بود که حکیم خیام، جای آن رباعی مشهورش، خطاب به شما عالمان غیب می فرمود: اسرار ازل را فقط تو دانی و نه من ... »

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۳:۵۳

به نظرم گذشت بهترین کار ممکنه البته همانطور که اکثر اوقات قتل یک انسان ممکن است به خاطر یه لحظه عصبانی شدن و عدم کنترل خشم رخ بده و تا ابد اظهار ندامت و پشیمانی و بدتر از همه احساس گناه قصاص هم همینه فرض بر این هم که طرف به احتمال یکدرصد هم قصد قتل نداشته ولی گذشت همیشه پابرجا و ماندگاره و در گذشته که خانواده مقتول برنده این تراژدی می شن

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۶

گذشت برای زمانی هست که قاتل بلبل زبونی نکنه و به مقتول تهمت نزنه ...

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۹:۴۸

حدیثی ازحضرت علی (ع):می گوید ببخشید تا خداوند ببخشد شمارا....اگرپولی وجود دارد بگیرید وآینده فرزندش را تامین نمائید.....انتقام گیری درست نیست حتی که این حق شرعی شما باشد.،

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۴ ۰۹:۳۰

و بنظر من جناب ناشناس شما از اقوام نجفى هستيد

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۵

آفرین، مشخصه باسواد هست

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۸:۴۲

بله و واقعیتی که می گوید و آنهم دروغ پردازی بسیاری از رسانه هاست...

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۵:۰۷

یک معلم مگه چقدر حقوق میگیره که ده میلیارد اضافه داشته باشه. اقای نجفی هم وزیر آموزش و پرورش بوده، حالا بگو دو برابر یک معلم درامد داشته. شما چه فکر می کنید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۸:۰۴

در گذشت لذتی هست که در انتقام نیست. آقای استادی شما انسان شریفی هستید. به نظر می رسد که بعضی ها قصد تحریک شما را دارند.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۴ ۰۹:۳۴

محمد عزيز هم از اقوام نجفى است به ظن نزديك به يقين

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۹:۱۵

جناب آقای استاد ادبیاتی که در نوشتن نامه به کار برده ای دنشان از فرهیخته بودن شما دارد. همان " خورشیدوماه" و " خداوند روزی ده رهنمای" ضمنا" توصیه و تاکید به گذشت نیز نموده است. من منکر لزوم مجازات نیستم ولی قطعا" می دانید که قصاص مشکل را حل نمی کند-نه برای شما و نه برای جامعه. قصاص دردی بر دردهای بی درمان این جامعه می افزاید .

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۹:۴۱

اگر قصاص نشود خواص دیگر هم گرگ و دریده می شوند

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۸ ۱۲:۲۳

به نظر من هم میترا استاد حقش بود که کشته بشود تا دیگر امثال او برای خراب کردن یک زندگی دیگر نقشه نکشند و هم حق اقای نجفی است که بالای چوبه دار برود تا بقیه مردان هوسباز هم آخر و عاقبت این جور کثافت کاری ها را ببینند.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۸ ۱۲:۲۷

به نظر من همسر اول آقای نجفی نفس حقی داشت. نمی دانم چه آهی کشید که خداوند این گونه سزای میترا استاد و آقای نجفی را داد و حق هر دوتایی شان کف دستشان گذاشته شد. لطفا وقتی می خواهید به همسرانتان که عمری را با هم گذرانیده اید خیانت کنید به این فکر کنید اگر شما جای ایشان بودید چه حالی پیدا می کردید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۵ ۱۷:۳۸

چرا ما ایرانیان نپرسیده اظهار نظر میکنیم در امور کاملا شخصی مردم؟! مگه بخشیدن یا نبخشدن یه قاتل چه دخلی به حال و روز ما داره؟

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۹ ۲۲:۴۸

به نظر من این خود میترا استاد بود که باعث این فرجام شد با حس انتقام گیری از نوع زنانه اش حالا باید نجفی پاسخگوی این فرجام باشد حیف من که خیلی دلم سوخت.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۸ ۰۹:۵۷

دیگه بس کنید.