• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 98050703287
  • خبرنگار : 71424

اولویتهای کاری مدیرعامل جدید تامین اجتماعی

مصطفی سالاری

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تعادل درآمدها و هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی برای انجام به موقع پرداخت‌ها، تعهدات، ارائه و گسترش خدمات غیرحضوری این سازمان را دو اولویت کاری مهم خود برشمرد.

مصطفی سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اولویت‌های کاری‌اش در تامین اجتماعی که بیش از یک ماه است مسئولیت اداره آن را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: نزدیک کردن و تعادل درآمدها و هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی اولویت اول ماست تا بتوانیم پرداخت‌ها و تعهداتمان را به موقع انجام دهیم.

وی افزود: اولویت دیگری که دنبال می‌کنیم ارائه و گسترش خدمات غیرحضوری سازمان و بی نیازی مردم از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها برای دریافت خدماتی همچون کمک هزینه ازدواج، اروتز و پروتز، غرامت ایام بیماری و ... است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره اشکالات موجود در سامانه و از دسترس خارج شدن آن به هنگام مراجعه مردم در برخی مواقع نیز گفت: جلساتی در دست برگزاری داریم تا مطمئن شویم خدماتی که اعلام می کنیم به صورت غیرحضوری است، بدون مشکل، وقفه، کندی و هرگونه مشکلی برای کاربر قابل بهره برداری باشد و سپس  آن را به صورت رسمی رونمایی خواهیم کرد.

سالاری ادامه داد: در حال حاضر ۴۵ خدمت غیرحضوری در سامانه eservices.tamin.ir قابل دسترس است ولی تک تک آنها را مجدد رصد و بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم هیچ اشکالی ندارند و سپس آنها را به صورت رسمی به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.