• سه‌شنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98050804168
  • خبرنگار : 71617

نود ارومیه امتیاز میزبانی را از دست می‌دهد؟

نود ارومیه امتیاز میزبانی را از دست می‌دهد؟

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه می‌گوید تا به حال هیچ روند مثبتی برای تجهیز استادیوم تختی ارومیه صورت نگرفته است و طبق نامه‌ای که سازمان لیگ خطاب به مدیرعامل باشگاه نود ارومیه، رئیس هیات فوتبال ارومیه و مدیر کل اداره وزارت ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برای بار دوم ارسال کرده است، تاکید کرده در صورت بر طرف نشدن مشکلات ورزشگاه، اقدامات دیگری برای برگزاری مسابقات در یک ورزشگاه واجد شرایط دیگر صورت می‌پذیرد.

یحیی بهاری، مدیرعامل تیم نود ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط استادیوم تختی ارومیه و ریشه‌یابی مشکلات این ورزشگاه گفت:‌ بحث زیرساختی فوتبال، یکی از مشکلات ورزش ماست. در این مساله ما واقعا مقصر نیستیم. در حال حاضر اماکن ورزشی متعلق به اداره وزارت ورزش و جوانان است و آن‌ها هستند که باید تجهیز مجموعه‌های ورزشی را انجام دهند.

او ادامه داد: در حال حاضر ورزشگاه تختی ارومیه حداقلی‌ترین امکانات موجود یک استادیوم را ندارد. از نبود نورافکن که بگذریم که آن‌ هم به خاطر حضور نود ارومیه در لیگ یک به ما تذکر داده شد، تختی ارومیه حتی سرویش بهداشتی کافی و آب‌خوری  ندارد. این استادیوم در حال حاضر حداقلی‌ترین امکانات را برای برگزاری بازی‌های استانی هم ندارد. ما شاید تنها ورزشگاهی در دنیا باشیم که دیرک‌های دروازه‌مان آهنی است. اگر تیر دروازه آهنی باشد و بازیکنی سرش به تیر دروازه برخورد کند چه می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه افزود: مسئول این کم‌کاری‌ها چه ارگانی است؟ اگر مسئولیت این ورزشگاه بر عهده باشگاه نود باشد، ما از فردا آستین‌هایمان را بالا می‌زنیم و در حد وسعمان ورزشگاه را تجهیز می‌کنیم اما این ورزشگاه تحت مالکیت وزارت ورزش و جوانان است و حتی هیات فوتبال در این خصوص نمی‌تواند دخالت کند. ورزشگاه ما الان در پیست دوومیدانی، جایگاه ویژه، نورافکن و ... مشکل دارد و هیچ اراده جدی برای رفع این مشکلات وجود ندارد.

او خاطرنشان کرد:‌ اگر وضع با همین روند جلو برود،‌ ممکن است تماشاگران و هواداران ارومیه‌ای از دیدن بازی‌های تیم محبوبشان محروم شوند و ما هم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. این در حالی است که ما حتی یک زمین تمرین ساده هم برای تمرین کردن نداریم.

بهاری اظهار کرد: ما از آخرین روزی که بازی خود را در بازی‌های لیگ یک انجام دادیم تا امروز، حتی یک آجر روی آجر نگذاشتند. در هر حال ما گفتنی‌ها را گفتیم و به خاطر عهد و پیمانی که با مردم بسته‌ایم، در اینجا حضور داریم. این مسائل را می‌دانیم اما آن‌هایی که باید بدانند، نمی‌دانند. ما به روزهای سخت عادت کردیم همان طور که پارسال این تیم را با امتیاز منفی ۱۳ تحویل گرفتیم، یکی از مسئولان شهری ما را مسخره کرد که این تیم در لیگ یک دوام نمی‌آورد اما ما با توکل به خدا و هواداران و اصاحب رسانه، توانستیم نتایج مورد نظر به دست آوردیم و الان هم خودمان برای روزهای سخت‌تر از این هم آماده کردیم.

وضعیت ورزشگاه تختی ارومیه

مدیرعامل نود ارومیه تاکید کرد:‌ ما توان حل مشکلات زیرساختی، مالی و باشگاهی را در حد وسع خودمان داریم. ما این مسائل را انعکاس می‌دهیم چون تصمیم‌گیرنده کسانی دیگر هستند. همین سال گذشته به خاطر تصمیم‌های اشتباه برخی آقایان، ضربه خوردیم و نگذاشتیم به خاطر تعهدی که به مردم داریم،‌ این مساله انعکاس پیدا کند. اگر چیزی به ما محول شود، با تمام تلاش حل خواهیم کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم اوضاع خوبی در پیش نداشته باشیم.

او درباره شرایط تیمش و آماده‌سازی نود ارومیه برای مسابقات لیگ دسته یک گفت: ما با توجه به تجاربی که در سال گذشته کسب کردیم،‌ اولین تیمی بودیم که دوران پیش فصل را آغاز کردیم و دوره آماده‌سازی خود را شروع کردیم. چند بازی دوستانه داشتیم که در مهم‌ترین آن توانستیم تیم ماشین‌سازی تبریز را ۲ بر یک شکست دهیم. امیدواریم که یک نماینده پر قدرت برای ارومیه باشیم تا به هدف خود که صعود به لیگ برتر است، برسیم. حال باید دید که در این مسیر سخت چقدر مسئولان کمک می‌کنند تا ما را به هدفمان نزدیک کنند. اگر این مشکلات ادامه دار باشد و حمایت‌های مسئولان وجود نداشته باشد، از مسیر و هدفی که داریم دور می‌شویم.

او در پایان گفت: از استاندار آذربایجان غربی این خواهش را دارم که مثل پارسال که حمایت‌های خود را انجام داده است، برای فصل پیش رو، نهادهای زیرمجوعه‌ خود را برای حمایت از تیم بسیج کند تا ما بتوانیم با آمادگی هر چه بیشتر راهی مسابقات لیگ دسته یک شویم.

به گزارش ایسنا، طبق نامه‌ای که سازمان لیگ برای دومین بار به ورزشگاه‌های ناقص و مشکل‌دار تیم‌های لیگ یکی ارسال کرده است، قید شده در صورت  برطرف نشدن مشکل استادیوم‌های لیگ دسته یک، بازی‌های آن تیم در یک ورزشگاه‌ دیگر که واجد شرایط باشد،‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha