• جمعه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ / ۰۰:۰۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 98051105363
  • منبع : نمایندگی قم

واکنش حسین انصاریان به حواشی افتتاحیه بازی‌های غرب آسیا در کربلا

واکنش حسین انصاریان به حواشی افتتاحیه بازی‌های غرب آسیا در کربلا

حجت الاسلام حسین انصاریان -استاد حوزه علمیه قم- در پیامی به حواشی برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های قهرمانی غرب آسیا در ورزشگاه کربلا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام حسین انصاریان در این باره به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون
ما عشت اراک الدهر عجبا

هرگز در باورمان نمیگنجید که در برابر چشمان شیعیان غیرتمند عراق که همه ساله میزبان میلیون ها زائر حضرت سیدالشهدا هستند در مراسم ورزشگاهی در حریم مقدس و پاک کربلا و حرم پاک و مطهر آل الله (ع) که محل نزول ملائکه و قدمگاه اولیا و انبیا و ائمه معصومین (ع) و سرزمین کرب و بلا و غم و مصیبت جانکاه آل طه (ع) است، زنان رقاصه و نوازنده که یاد آور فساد بنی امیه و وارث یزید و یزیدیانند حضور یابند و قلب مقدس امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) و شیعیان پاک و مخلص را به درد آورند و با این حرکت شیطانی دل شیطان صفتان و دشمنان اهل بیت (ع) خصوصا وهابیت خبیث را شاد نمایند و داغی جانگداز بر پیکر اسلام بگذارند.

امید است با موضع گیری صریح مراجع و علمای اعلام و اعتراض فراگیر و جدی شیعیان مخلص و غیور  و اعلام انزجار از این گونه رفتارهای بی شرمانه و موزیانه، این ظلم فاحش دردآور و این حرکت فجیع در نطفه خفه گردد و از تکرار آن در این سرزمین مقدس جلوگیری شود و با استغفار به درگاه ربوبی و عذرخواهی از ساحت مقدس ارباب غریب و مظلوم، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند رشید امیرالمومنین حضرت قمربنی هاشم(ع) و خاندان پاک رسول با کرامت اسلام (ص) موجبات شادی آن حضرات فراهم و قلب جریحه دارشان التیام یابد."


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۰۲:۵۵

قلب اهل بیت با فساد و جنگ به درد میاد و با شادی و محبت و احترام به دیگران هم خوشحال میشن ...

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۰۸:۴۹

با تشکر از استاد انصاریان در واکنش بموقع . اما از ایشان و همه پاسداران حریم دیانت و امامت انتظار میرفت در مقابل اینهمه حجم بالای ارتشا دزدی از بیت المال و بی اخلاقی در این چند سال در افراد به ظاهر متدین و متصل به حکومت دینی یک بار انا لله و ....میگفتند اللهم نشکو الیک

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۱۰:۲۴

حاج آقا، عراق دارای روحانیت شیعه بسیار قدرتمندی هست که حضرت آیت اله سیستانی بعنوان برجسته ترین فقیه با مدیریتی بسیار عالی آن را هدایت می کنند. بنظرم شما درمورد همین مسایل ایران (مثل اختلاس و امثال آن) اظهارنظرکنید بهتره . در امورکشورهای دیگرنبایددخالت کرد.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۱۱:۳۴

چرا دخالت در امور داخلی دیگران؟

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۱۱:۴۸

سلام به ایشان عراق یک کشور با حکومتی مردم شمول بر پایه تعدد ادیان و فرهنگ هاست. لطفا ایشان در حوزه خودشان اظهار نظر کنند. نمی شود برای مردم دیگر کشورها نسخه پیچید

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۱۱:۵۵

بایستی به قانون اساسی آن کشور مراجعه کرد اگر قانون اساسی آن کشور اجازه همچون کارهایی را میدهد، پس ما بایستی به اون قانون احترام بگذاریم و از سوی دیگر مداخله در امور کشور دیگر محکوم است

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۱۳:۴۲

سید علی سیستانی مرجع تقلید عراق اعتراضی نمیکنه بعد شما وکیل و وصی مردم عراق شدید....

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۱ ۲۲:۳۵

مگر جناب اقای انصاریان فراموش کرده که کربلا جزی از خاک عراق ودر یک کشور مستقل میباشد واین چیزی نیست جز دخالت در امور دیگر کشورها می باشد

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۲ ۱۹:۱۸

کربلا فقط متعلق به دولت عراق نیست، بلکه به همه شیعیان و مظلومان جهان تعلق دارد. آقای انصاریان مقام رسمی دولت ایران نیست که نباید دخالت و اعتراض بکند.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۸

شماچرا درامور کشور دیگری دخالت میکند

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۲ ۰۰:۲۰

آن کشور مرجع تقلید دارد

avatar

خدا لعنت کند بانیانش را

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۳ ۰۴:۲۲

واقعاشمایی که میگیدبه مامربوط.نیست.پس.درمحرم وصفرهم برشماعزاداری حرام است

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۲ ۱۷:۰۲

زشت تر از اين قبح شكني برخي نظرات مخاطبين در اين صفحه است كه با تكيه بر جملاتي مثل دخالت نكردن در امور كشور ديگر و يا اينكه چرا در فسادهاي اقتصادي بيانيه نميدهيم ،به موضع گيري و اعتراض اين عالم خرده ميگيرند.اين افراد آيا الفباي دين و انسانيت را فراموش كرده اند كه بي تفاوتي به ظلم و فساد را در هر گوشه جهان و در هر قالب محكوم و قابل نقد ميداند؟ اين نظرات نشان از نفوذ افكار منحط ليبرال دموكراسي در اذهان ملت دارد كه اعتراض به زشتي را محدود به مرزهاي خاكي ميكند و قانون هاي نوشته شده توسط بشر را معيار نهايي خوب و بد ميداند بر اين انحطاط بايد خون گريست.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۴ ۱۰:۴۱

به نام خدای حسین احسنت بر استاد معظم انصاریان که بنا به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر به ارشاد دینی پرداخته اند. خداوند سایه علمای اسلام را حفظ نماید.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۰ ۰۳:۴۳

احسنت بر استاد انصاریان، متعجبم از برخی از علمای دیگر که چرا صدای اعتراضی بر نیاوردند

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۴ ۱۵:۵۷

کربلا برای تمام امت اسلام است و بر تمام مسلمانان واجب است که در برابر این توهین اظهار برائت کنند. از استاد انصاریان نیز بخاطر این اعلان عمومی تشکر و قدردانی میکنیم.