• شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98051205985
  • خبرنگار : 30054

سفرهای خاطره‌انگیز خود را با قصران گشت تجربه کنید

قصران گشت

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت در طی سال‌های فعالیت خود همیشه کسب حداکثر رضایت مسافران را مهم‌ترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و عالی به مسافران و آژانس‌های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قصران گشت، از طرفی با استقبال روزافزون مسافران به‌سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می‌باشد. شرکت قصران گشت با زیرساخت‌های مناسب، رعایت استانداردها و شبکه توزیع کارآمد می‌کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه کند و با به‌کارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه‌های ارتباطی نوین با اعضاء کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می‌دانیم و باور داریم جایگاه ما به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین پیشگامان در صنعت گردشگری به‌خوبی تثبیت‌ شده است.

چرا شرکت قصران گشت را انتخاب کنیم؟

در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سطح کشور، شرکت قصران گشت باهدف توزیع سریع خدمات جهانگردی و مسافرتی همراه با بالاترین کیفیت به‌سرعت توانسته با تحت پوشش قرار دادن اکثر آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی، جزو بهترین‌ها در ارائه خدمات در این صنعت معرفی شود.

ما در قصران گشت یک فلسفه ساده را دنبال می‌کنیم: استفاده از استعداد و ابزارهای قوی برای خلق خدماتی برتر و جلب رضایت کامل مسافران. کارکنان ما هر روز بی کم‌وکاست این فلسفه را در کار خود اجرا می‌کنند و به این باور رسیده‌اند که می‌توانند در خلق بهترین خاطره‌ها و تجربه‌های مشتریان اثرگذار باشند. نتیجه این خواهد بود که ما همیشه در پی ارائه خدماتی مطلوب، با کیفیت و مناسب به مشتریان خود می‌باشیم.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی قصران گشت برگزارکننده تورهای خارجی (نظیر تورهای کانادا، اروپا، انگلیس، آسیا، افریقا، استرالیا و …) و فروش بلیط داخلی و خارجی به‌منظور رسیدگی و پاسخ‌گوئی سریع شکایات، نظرات و یشنهادات سازنده مشتریان که منجر به افزایش رضایت و وفاداری آن‌ها و حفظ بقای شرکت میود، سیستم رسیدگی به امور مشتریان خود را بر اساس استانداردها به شرح ذیل پایه‌گذاری کرده است.

- رعایت الزامات ملی و بین‌المللی مربوط به خدمات تور جهانگردی.

- ایجاد فرایند آزاد، اثربخش با کاربردی آسان برای مشتریان جهت تسهیل در ارائه بیانیه خود.

- ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخ گوئی به آن‌ها با آموزش‌های مستمر.

- ایجاد امنیت و اطمینان در مورد رازداری شکوائیه‌ها و هویت مشتریان.

- برقراری پل‌های ارتباطی مناسب و نوین جهت سهولت دریافت شکایت‌های مشتریان.

ما مدیران و کارکنان شرکت قصران گشت:

با آگاهی از وظایف، مسئولیت‌ها و اختیارات خود در سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای و برخورداری از روش‌های مختلف رفع شکوائیه، متعهد می‌شویم که از هرگونه پیش‌داوری پرهیز کرده و تمام تلاش خود را جهت دریافت رضایت مشتری به عمل‌آورده و امید داریم با تلاش مستمر و روزافزون شاهد افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع خود باشیم.

مجموعه فعالیت‌های ما در حال حاضر معطوف به موارد ذیل می‌باشد:

۱. صدور ویزای شنگن

۲. صدور بلیط الکترونیکی جهت پروازهای خارجی و داخل (حتی پروازهای بین‌المللی)

۳. صدور بلیط قطار بین‌المللی (اروپا، کانادا، استرالیا و …)

۴. رزرو هتل‌های داخلی و خارجی اخذ تاییدیه رزرواسیون هتل، بر روی سربرگ هتل و جهت اخذ ویزا برای تمامی کشورها

۵. برگزار تورهای بین‌المللی به‌صورت گروهی و حتی برای یک نفر (آسیا، اروپا، آفریقا، کانادا و…)

۶. جذب گردشگران خارجی به کشور و اخذ ویزای ایران

۷. ارائه خدمات مشاوره در کلیه امور مسافرت

۸. نمایندگی رسمی صدور گواهینامه بین‌المللی (یک‌ساله – سه‌ساله و …)

۹. صدور ویزا کارت‌های بین‌المللی (مصدر کارت – دبیت کارت – گلد کارت و …)

۱۰. اجاره خودروهای لوکس با راننده و بدون راننده در کلیه کشورها

۱۱. خرید و اجاره ملک در کلیه کشورها

۱۲. پیکاپ پاسپورت (کانادا، انگلیس، امریکا و …) با مجوز رسمی وزارت امور خارجه

۱۳. نمایندگی رسمی صدور بیمه‌نامه‌های مسافرتی (سامان، پاسارگاد، پارسیان و …)

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.