• یکشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98051306360
  • خبرنگار : 30054

امکان رزرو هتل و اقامتگاه با قیمت مناسب فراهم شد

امکان رزرو هتل و اقامتگاه با قیمت مناسب فراهم شد

تابستان فصل سفر است. سفر به شهرهای مختلف کشور و از جمله شهرهای شمالی که به دلیل وجود جنگل‌های زیبا و دریای خزر محبوبیت زیادی نزد ما ایرانی‌ها دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام علی بابا، مسلم است که محبوبیت این منطقه به افزایش ساخت و ساز ویلا و هتل در آن منجر شده؛ اما برخی از ما برای اجاره ویلا در چالوس و سایر شهرستان‌های شمال کشور با مشکل مواجه می‌شویم و نمی‌توانیم ویلایی مطابق با خواست و سلیقه خود با قیمت مناسب بیابیم. خبر خوب این است که ما یک راه خوب برای ارزیابی و یافتن ویلا در شهرهای مختلف کشور و از جمله شمال کشور سراغ داریم.

شما می‌توانید با مراجعه به جاباما، بهترین ویلای ساحلی، جنگلی، اقامتگاه، هتل و… را در شهرهای مختلف کشور و از جمله شهرهای شمالی رزرو کنید. کافیست به وبسایت جاباما مراجعه و منطقه مورد نظرتان را برای رزرو ویلا و... انتخاب کنید و پس از بررسی محل اقامت مورد نظرتان از لحاظ موقعیت مکانی، وضعیت ویلا و اقامتگاه از روی عکس‌های واقعی منتشر شده در وبسایت و... برای رزرو اینترنتی اقدام و هزینه را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.

این کار چند حسن دارد؛ اول اینکه بدون نگرانی بابت پیدا کردن محل اقامت راهی سفر می‌شوید و دوم اینکه زمان کمی برای رزرو ویلا و اقامتگاه صرف کرده‌اید. همچنین بدون نیاز به واسطه‌های محلی با چند کلیک ساده، ویلا و اقامتگاه مورد نظرتان را در شمال کشور رزرو کرده‌اید. شما همچنین می‌توانید نظر سایر افرادی که پیش از شما در هتل، ویلا و اقامتگاه مورد نظرتان اقامت داشته‌اند را مطالعه و با دیدی باز برای رزرو اقامتگاه اقدام کنید. اگر در هر مرحله از انتخاب و رزرو هتل با سوالی مواجه شدید هم می‌توانید با تیم پشتیبانی جاباما تماس بگیرید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ سوال خود را دریافت می‌کنید.

پس اگر قصد سفری تابستانی به شهرهای شمالی کشور را دارید، برای اجاره ویلا چالوس در جاباما، همین حالا وارد این وبسایت شوید و تجربه‌ای شایسته از سفر برای خود ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha