• یکشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98051306421
  • خبرنگار : 30057

رییس صندوق اعلام کرد

تلاش صندوق نوآوری برای سرپا نگه‌داشتن ناوگان هوایی در قالب حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

تلاش صندوق نوآوری برای سرپا نگه‌داشتن ناوگان هوایی در قالب حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت توسعه بخش تعمیر و نگهداری هواپیما گفت: در حال حاضر سن ناوگان هوایی کشور بالا است و لازم است تا این ناوگان را سرپا نگه داریم.

به گزارش ایسنا، دکتر علی وحدت امروز در رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما با اشاره به برگزاری این رویداد در راستای معرفی نیازمندی‌های صنعت هوایی، اظهار کرد: بر این اساس در این رویداد ۴۵۰ نفر از علاقه‌مندان، ۲۵ شرکت فعال و ۱۰ سازمان دولتی حضور دارند.

وی با تاکید بر این که صندوق نوآوری و شکوفایی تلاش کرده تا در حوزه‌های اولویت دار، فعالانه حضور یابد، افزود: ما در قالب رویدادهای معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌ها را در کنار یکدیگر قرار دادیم تا همکاری‌های لازم میان شرکت‌ها ایجاد شود.

وحدت خاطر نشان کرد: در کنار این همکاری‌ها تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای برطرف کردن موانع ارائه خواهد شد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به انواع تسهیلات این صندوق، یادآور شد: حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما یک حوزه چند وجهی است، به گونه‌ای که گاهی دو تا ۵ برابر قیمت یک هواپیما، صرف تعمیر و نگهداری آن می‌شود.

به گفته وی، ارزش مالی خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما سالانه ۶۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

وحدت با اشاره به بالا بودن سن ناوگان هوایی کشور، تصریح کرد: بر این اساس لازم است تا ناوگان هوایی کشور را سرپا نگه داریم و امیدواریم در این رویداد تعاملات مناسبی در این حوزه ایجاد شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت هوایی خاطر نشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار شرکت‌های فعال در حوزه صنعت هوایی قرار دارد و تلاش دارد تا همه امکانات خوب را بسیج کند تا بخش تعمیر و نگهداری هواپیماها توسعه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha